שתף קטע נבחר

 

מצוד בגרמניה אחר צעיר: רצח ילד בן 9 ופרסם תמונתו ברשת

מרסל הסה בן ה-19 העלה לרשת תמונות וסרטון שלו ליד גופתו המדממת של הקורבן שלו בעיר הרן. מסוקים וכלבי גישושים מחפשים אחר הרוצח

מובטל, בלי עבר פלילי ושולט באמנויות לחימה. החשוד ברצח, מרסל הסה (צילום: AFP, POLIZEI BOCHUM) (צילום: AFP, POLIZEI BOCHUM)
מובטל, בלי עבר פלילי ושולט באמנויות לחימה. החשוד ברצח, מרסל הסה(צילום: AFP, POLIZEI BOCHUM)

 

משטרת גרמניה מנהלת מצוד אחר צעיר בן 19 שחשוד שרצח ילד בן תשע ופרסם ברשת תמונה וסרטון של הקורבן.

 

עוד סיפורים מעניינים מהעולם בדף הפייסבוק של דסק החוץ

 

דובר משטרת העיר בוכום שבמערב גרמניה אמר שהרשויות קיבלו אתמול (יום ב') בערב שיחת טלפון מאדם שסיפר שהוא חושש כי בוצע רצח בעיר הסמוכה הרן. שמו של החשוד הנמלט הוא מרסל הסה.

 

צוות זיהוי פלילי בדירה בעיר הרן שבה נמצאה גופת הילד (צילום: AP) (צילום: AP)
צוות זיהוי פלילי בדירה בעיר הרן שבה נמצאה גופת הילד(צילום: AP)

 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)

שוטרים שביצעו חיפוש בדירה בעיר הרן מצאו את גופת הילד בן התשע במרתף. כך מסר דובר המשטרה וולקר שואט לסוכנות הידיעות AP. לדבריו, הקורבן והחשוד ברצח היו שכנים.

 

הסה העלה לרשת דארקנט (הרשת האפלה) תמונה וסרטון וידאו שהראו אותו מחויך לצד גופתו המדממת של הילד המת. דארקנט היא רשת שאינה גלויה לכול ומשמשת לא פעם לביצוע פעילויות לא חוקיות, ולאחר פרסום תמונות החשוד ברצח וקורבנו ברשת זו, הן הופצו גם ברשתות הגלויות.

 

המשטרה הגרמנית משתמשת במסוקים ובכלבי גישוש בחיפושים אחר החשוד ברצח הסה, מובטל ללא עבר פלילי. המשטרה מסרה שהסה שולט באמנויות לחימה ועשוי להיות חמוש ומסוכן, והזהירה את הציבור לא להתקרב אליו, ובמקום זאת לצלצל למשטרה אם הוא נראה באזור.

 

החשוד ברצח הילד בן התשע תועד כצעיר בעל גוף רזה, גובהו ממוצע, שיערו קצר ובלונדיני והוא מרכיב משקפיים ולובש בגדים שמזכירים בגדי הסוואה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP, POLIZEI BOCHUM
חשוד ברצח. הסה
צילום: AFP, POLIZEI BOCHUM
מומלצים