שתף קטע נבחר

יום האישה: מלניה טראמפ אירחה לראשונה בבית הלבן

הגברת הראשונה הזמינה עשרות נשים לארוחה חגיגית לציון יום האישה הבינלאומי - האירוח הרשמי הראשון שלה מאז שדונלד טראמפ נכנס לתפקיד. היא התקבלה בתשואות, וכשהחלה לנאום התבקשו הכתבים לעזוב את החדר

לרגל יום האישה הבינלאומי הזמינה הגברת הראשונה מלניה טראמפ כ-50 נשים לארוחת צהריים חגיגית בבית הלבן, שנועדה להוקיר את תרומת הנשים לחברה האמריקנית. מדובר באירוע הראשון שהיא מקיימת לבדה מאז שבעלה נכנס לתפקיד. 

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)

לאירוע הגיעו בין השאר בתו של הנשיא איוונקה, היועצת הבכירה של טראמפ קליאן קונווי, מזכירת החינוך בטסי דבוס וקארן פנס, רעייתו של סגן הנשיא מייק פנס. כשהגיעה הגברת הראשונה לחדר האורחות קמו לכבודה ומחאו לה כפיים. כשעלתה טראמפ לנאום התבקשו הכתבים לצאת מהחדר.

 

מסקר של CNN היום עולה כי הגברת הראשונה נהנית מעלייה גדולה בפופולריות שלה מאז השבעתו של טראמפ ב-20 בינואר. כ-52% מהנשאלים אמרו שיש להם דעה חיובית על מלניה טראמפ, לעומת 36% בלבד לפני ההשבעה.

 

איוונקה טראמפ באירוע (צילום: AP) (צילום: AP)
איוונקה טראמפ באירוע(צילום: AP)
  

 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)

מאוחר יותר ייפגש הזוג הנשיאותי לארוחת ערב עם הסנאטור טד קרוז ורעייתו היידי. בציוץ לרגל יום האישה כתב הנשיא בטוויטר כי יש לו "כבוד אדיר לנשים", וציין שיש להן תפקיד חיוני במרקם החברתי והכלכלי באמריקה.

 

ברחבי ארה"ב השתתפו אלפי נשים במחאת "יום ללא אישה", במטרה להעלות את המודעות לפערי השכר בין המינים. במסגרת המחאה החליטו חברות קונגרס דמוקרטיות שלא להגיע לעבודה, ובתי ספר בארבע מדינות לפחות נסגרו אחרי שמורות הודיעו שהן שובתות. דובר הבית הלבן שון ספייסר אמר הערב כי אף אחת מעובדות הבית הלבן לא שבתה היום.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים