שתף קטע נבחר

תיעוד: אורב לקורבן - ויורה לעברו מטווח קצר

שני מקרי ירי בכפר קאסם בתוך יממה: אלמוני פתח באש לעבר צעיר באזור התעשייה בעיר, ופצע אותו באורח קשה. היורה נמלט. במקרה אחר, שתועד במצלמת אבטחה, נראה רעול פנים ממתין ליציאת גבר מביתו ופוצע אותו קל

 

 

תושב כפר קאסם בן 23 נפצע אמש (ה') קשה מירי מטווח קצר באזור התעשייה בעיר. אחיו של הפצוע פינה את קורבן הירי לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. שוטרים מתחנת קדמה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה, אולם טרם דווח על מעצר החשוד בירי.

 

קרוב משפחה של פצוע הירי אמר: "עוד אין לנו פרטים מה הרקע למעשה. הוא לא מסוכסך עם אף אחד ואנחנו לא יודעים שהיו איומים כלפיו. אנחנו מאוד מופתעים ולא מעכלים את המקרה המזעזע".

הירי אמש: המתין לקורבן שייצא מהבית ()
הירי אמש: המתין לקורבן שייצא מהבית

זירת הירי, הערב ()
זירת הירי, הערב

שלשום בוצע ירי באחת השכונות, שממנו נפצע תושב העיר באורח קל. מצלמת אבטחה תיעדה את התקרית האלימה. בצילום מהזירה נראה רעול פנים אורב לגבר שנורה, ואז פותח באש לעבר פלג גופו העליון. בהמשך נראה היורה נמלט רגלית מהמקום.

 

בתוך חודש נרצחו בעיר שלושה בני אדם: מוסטפא עאמר ובנו עלאא, שנורו בתוך מגרש כלי רכב ששייך למשפחה, וכן חכמת עאמר – אחיו של מוסטפא שנורה בעסק שבבעלותו.

 

תושב כפר קאסם, שהתייחס לשורת מקרי הרצח בעיר, אמר: "בכל יום יש פה אירוע ירי. שלושה אנשים נרצחו בחודש וגם לפני כן היו נרצחים. לצערנו, אין מי שיעצור את הרוצחים שעדיין מסתובבים חופשי. הפושעים מהווים סכנה לחיינו, הם מסוגלים לפגוע בכל אדם, אפילו אם הוא חף מפשע".

פורסם לראשונה 09/03/2017 22:16

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים