שתף קטע נבחר

האיטי: ניסה להימלט מזירת תאונה - ודרס 34 למוות

נהג אוטובוס ניסה לברוח לאחר שדרס שני הולכי רגל והרג אחד מהם. אך בעת ההימלטות נתקל בשלוש קבוצות של מוזיקאים ברחוב והרג עשרות נוספים

נהג אוטובוס בהאיטי דהר היום (א') אל תוך המון של הולכי רגל בעיר גונאיב שבצפון-מערב המדינה – ודרס למוות 34 בני אדם. לפי הדיווחים המדינה, התאונה המחרידה ככל הנראה התרחשה כאשר הנהג ניסה לברוח לאחר שכבר פגע בשני הולכי רגל, הרג אחד מהם, וניסה להימלט מהמקום.

 

העיר גונאיב, שבה התרחשה התאונה המזעזעת, נמצאת כ-150 קילומטרים מהבירה פורט או פרנס. במדינה הקאריבית דווח מפי הרשויות כי הנהג תחילה דרס שני הולכי רגל, ואחד מהם נהרג במקום. בעקבות הדריסה הראשונה הנהג ככל הנראה ניסה לברוח מהזירה – אך אז דרס קבוצה של מוזיקאים והרג לא פחות מ-33 בני אדם נוספים וכן פצע 15 אנשים.

מהומות בעיר גונאיב בצפון-מערב האיטי. ארכיון (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
מהומות בעיר גונאיב בצפון-מערב האיטי. ארכיון(צילום: gettyimages)
 

"נהג האוטובוס תחילה דרס שני הולכי רגל – אחד מהם נהרג והשני נפצע", מסרה מארי-אלטה ז'אן בפטיסט, מנהלת רשות ההגנה האזרחית במדינה. "לאחר מכן הוא ניסה להימלט מהמקום אך מצא את עצמו מול שלוש להקות של מוזיקאי רחוב – ודהר לתוכם והרג 33 מהם".

 

כוחות הצלה וחירום שהגיעו למקום פינו את הפצועים בזמן שהמשטרה ניסתה להשתלט על ההמון הזועם בזירת הדריסה, שנראתה כמו שדה קטל. אזרחים שהיו עדים לתאונה המחרידה החלו להתפרע ואף לנסות ולהצית את האוטובוס באש – על כל יושביו. "אנשים שלא היו קורבנות בתאונה ניסו להצית את האוטובוס יחד עם הנוסעים שבו", מסר פוסטה ז'וזף, בכיר ברשות המקומית האזורית. "האוטובוס, הנוסעים וכן הנהג הועברו להמשך טיפול", הוסיף.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
מהומות בעיר גונאיב בהאיטי. ארכיון
צילום: gettyimages
מומלצים