שתף קטע נבחר

חצתה יער מושלג ושורץ זאבים כדי להציל את סבתא

ילדה אמיצה מסיביר, שגרה עם סבתה בחווה מרוחקת, יצאה להזעיק עזרה כשהבחינה שהיא לא זזה. בקור של 34- מעלות היא צעדה ביער המסוכן והכותרה כגיבורה. אמה תיחקר בחשד להזנחה

ילדה אמיצה צלחה את החורף הקשה בסיביר וחצתה יער שורץ זאבים כדי לסייע לסבתה החולה. סגלנה סלצ'ק חיה עם סבא וסבתא שלה בחווה מרוחקת ברפובליקת טובה ליד יער טייגה, סמוך לגבול מונגוליה. הבית הקרוב ביותר נמצא במרחק שמונה ק"מ מהחווה.

 

בחודש שעבר, כשסגלנה התעוררה, היא הבחינה שסבתה החולה בת ה-60 לא זזה. אחרי ששוחחה עם סבה העיוור היא יצאה להזעיק עזרה, מצוידת בקופסת גפרורים למקרה שתצטרך להדליק אש. סגלנה יצאה לדרך כשהטמפרטורה בחוץ הייתה 34 מעלות מתחת לאפס.

סגלנה האמיצה (צילום: Siberian Times) (צילום: Siberian Times)
סגלנה האמיצה(צילום: Siberian Times)
 

סגלנה צעדה ביער, במזג אוויר מושלג, במשך שלוש שעות. למרבה המזל היא לא נתקעה בשלג הכבד שהצטבר או פגשה בדרך את הזאבים ששורצים ביער. באותו הזמן הם העדיפו לטרוף את החיות בחווה של סבה וסבתה.

 

אחרי שצעדה שמונה קילומטרים לבית "השכן" הוזעק צוות רפואי, שליווה את סגלנה לבית סבתה. אז, לרוע המזל, התברר שהסבתא מתה מהתקף לב. סגלנה פונתה עם שפעת לבית החולים המקומי, שם חגגה את יום הולדתה החמישי. בתקשורת המקומית היא הוכתרה כגיבורה, ובראיון סיפרה כי הדרך ביער לא הפחידה אותה.

 

לאחר פרסום המקרה הודיעה לשכת רפובליקת טובה כי היא פותחת בחקירה נגד אלינורה, אמה בת ה-31 של הילדה, בחשד להזנחה. האם מסרה את בתה לסבא העיוור ולסבתא, שגרים במקום מבודד, ולכן לטענת הרשויות העמידה אותה בסכנה. היא עלולה להיקנס, ואף להישלח למאסר, אם תורשע בהזנחה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Siberian Times
הילדה סגלנה
צילום: Siberian Times
מומלצים