שתף קטע נבחר

תיעוד: כמעט דרס חיילים בתל השומר

חיילים בבסיס תל השומר ניסו לעכב תושב תל אביב שאיים "לשחוט כלבה". הוא התניע וכמעט דרס. היום הוגש האישום. האירוע תועד במצלמות האבטחה

 

 

יניב בר, בן 41 מתל אביב נאשם בתקיפה ובנהיגה פוחזת ברכב בעקבות ויכוח אלים שתועד במצלמות אבטחה ושכמעט הוביל לדריסה. כתב אישום נגדו הוגש הבוקר (יום ד') על-ידי מחלקת התביעות של המשטרה במחוז תל אביב.

 

מכתב האישום עולה שבתחילת השבוע הבחינו חיילים מהבסיס בכלבה שמשוטטת לבדה בתוך המחנה הצבאי ולאחר שריחמו עליה הצליחו לאתר את בעליה. יניב בר, בעלי הכלבה, הגיע למקום ואמר לחיילים שבבית הוא "ישחט" את הכלבה והחיילים ניסו לעצור אותו עד שתגיע משטרה. "המתלוננים ניסו למנוע את עזיבתו מהמקום ועמדו בחזית הרכב אך הנאשם התניע את הרכב והחל בנסיעה לעברם, לא לפני שתקף אותם", נכתב בכתב האישום. האירוע תועד כאמור במצלמות האבטחה, ולאחר חקירה נעצר החשוד בביתו.

התקיפה תועדה  ()
התקיפה תועדה

 

אתמול הובא בר לבית המשפט ושם הסביר נציג המשטרה, גיא קלדרון, את השתלשלות העניינים: "תחילת האירוע בכלבה שנכנסה לתוך בסיס תל השומר", אמר נציג המשטרה. "החיילים חמלו על הכלבה והוציאו אותה מחוץ לבסיס ואז ראו את החשוד צועק לכלבה 'אני אשחט אותך וארביץ לך'. החיילים שאלו למה הוא מתנהג ככה ואז החל לתקוף את החיילים. הוא נכנס לרכב ואחת החיילות אמרה לו לא לזוז עד שתגיע משטרה".

 

בהמשך ציין בא כוח המשטרה כי בר המשיך לנסוע ותוך כדי דרס מספר חיילים.

 

עו"ד שי אדרי מהסנגוריה הציבורית הסביר ש"מדובר ביזם סטרט-אפ שמתמחה בביולוגיה ובבעלי חיים. הוא ביקש לעזוב את המקום ואני לא יודע מה החיילים חשבו לעצמם. אולי הוא לנהג בצורה לא נכונה". המשטרה ביקשה לעצור את בר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים