שתף קטע נבחר

חשד: הרג את בנו באמצעות שתיית אדולן

תושב נתניה בן 39 חשוד ששכנע את בנו בן ה-17 להשתמש באדולן בכמויות גדולות שגרמו ככל הנראה למותו של הבן. החשד הראשוני עלה כאשר חבריו סיפרו לאם כי בחודשיים שקדמו למותו נראה היה שהוא משתמש בסמים באופן לא אופייני. המקרה אירע לפני כחצי שנה ובעקבות חוות דעת מהמכון לרפואה משפטית הוחלט לעצור את האב

המשטרה עצרה אתמול (יום ה') גבר בן 39 מנתניה בחשד שהרג את בנו בן ה-17 באמצעות אדולן (סם מלאכותי) וכמות גדולה של ריטלין. המקרה אירע בחודש ספטמבר האחרון, אך רק בעקבות חוות דעת של המכון לרפואה משפטית התברר כי הבן לא נפטר במוות טבעי אלא מהשפעות של אדולן וריטלין. מעצרו הוארך בארבעה ימים בבית משפט השלום בפתח תקווה.

   

מחקירת המשטרה מתברר כי האב שכנע את הבן להשתמש איתו באדולן ובריטלין. אדולן הוא סם מלאכותי הניתן לנרקומנים כדי לחסום השפעות של סמים אחרים, ובכך לגמול אותם מסמים מסוכנים. האב חשוד בהריגה, גרימת מוות ברשלנות, הספקת סמים והדחת קטין לסמים מסוכנים. מתברר כי בדמו של הנער נמצאה כמות חריגה ביותר של 2,000 מ"ג אדולן, בעוד שהכמות שנמצאת בדמם של משתמשים נעה בין 200 ל-400.

אחד מחוקרי המשטרה בדיון בבית המשפט  (צילום: רענן בן צור) (צילום: רענן בן צור)
אחד מחוקרי המשטרה בדיון בבית המשפט (צילום: רענן בן צור)
 

 

 

החשד הראשוני עלה במהלך השבעה על מותו של הנער. חבריו אמרו לאמו שבחודשיים האחרונים נראה היה שהוא משתמש בסמים. הם ציינו שזה לא נראה אופייני לו שכן הוא עסק רבות בספורט. על פי החשד, האב פיתה את בנו והדיח אותו לשימוש בסמים. הוא אמר לו ש"זה יעשה לו טוב ויעזור לו בלימודים". הנער נמצא ללא רוח חיים בבית סבו וסבתו, שם מתגורר האב. הוא נהג להתארח שם מדי שבועיים, ובבוקר 23 בספטמבר מצא אותו סבו ללא רוח חיים.

 

מוקדם יותר היום פורסם כי תושב פתח תקווה נעצר בשבוע שעבר בחשד לרצח אשתו, שבועיים לאחר שנמצאה גופתה. פז בן יוסף, בת 35, נמצאה ללא רוח חיים בדירתה ברחוב שטמפפר בעיר. כעת התברר שנרצחה ככל הנראה בידי בעלה ובסיוע אחיו. הבעל, רמי חיים בן יוסף, נעצר לפני שבוע לאחר שאשפז עצמו ביום הרצח בבית חולים פסיכיאטרי. אתמול נעצר אחיו בחשד שסייע לאחר מעשה ובדה ראיות. 

 

הגופה נמצאה ביום חמישי, 17 במרס, ועליה סימן לאלימות. בהמשך החקירה שבמהלכה התקבלו תוצאות נתיחת הגופה במכון לרפואה משפטית התברר כי בן

יוסף נרצחה. כשבוע לאחר מציאת הגופה הגיעו השוטרים לבית החולים שבו אשפז עצמו הבעל בן ה-42 ועצרו אותו. מהמשטרה נמסר כי הרקע לרצח עדיין אינו ברור, וכי כל הכיוונים נבדקים.

 

אתמול הובאה למנוחות באשדוד אדל קלמן, שנרצחה על פי החשד בידי בעלה, מאיר גולדשטיין. הוא נעצר עת הסתובב ברחוב, לא רחוק מבניין העירייה, עם הראש של גרושתו בידיו וכשדם מכסה את גופו. שכנים העידו כי מדובר באדם בעל עבר פסיכיאטרי ובני הזוג התגרשו לא מזמן. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים