שתף קטע נבחר

האימייל הרג את המכתב: הדואר יעשה משלוחי KFC

רשות הדואר של ניו-זילנד נאלצה לפטר חמישית מעובדיה, לעבור לשבוע עבודה קצר ולוותר על הכנסה של 21 מיליון דולר בגלל הירידה במשלוח מכתבים. אפיק ההכנסה החדשה: משלוח נגיסי עוף

רשות הדואר של ניו-זילנד הודיעה כי בשל הפיחות הרב במספר המכתבים הנשלחים חיפשה ומצאה לשליחיה תעסוקה חדשה: במסגרת תוכנית ניסיונית הם יעשו משלוחים עבור חברת המזון המהיר KFC. התוכנית יצאה לדרך השבוע בעיר טאורנגה שבאי הצפוני: לקוחות KFC יכולים להזמין באינטרנט ארוחות – ולקבל אותן באמצעות שליחים של הדואר.

 

חברת Restaurant Brands NZ, מפעילת KFC בניו-זילנד, הסבירה שהיא יודעת לעשות אוכל – אבל אינה מנוסה מספיק בענייני לוגיסטיקה, ושרשות הדואר מתאימה למלא את החלל.

האינטרנט הוא המלך החדש. שירות משלוחים (צילום: index open) (צילום: index open)
האינטרנט הוא המלך החדש. שירות משלוחים(צילום: index open)

"לרשות הדואר יש רשת הפצה גדולה ברחבי ניו-זילנד, ו-KFC נוכחת ברוב הערים במדינה", אמר המנכ"ל איאן לטלה. "בעזרת רשות הדואר אנחנו מקווים לספק את הצורך של צרכנים רבים יותר ברחבי ניו-זילנד המעוניינים במשלוחים".

 

רשות הדואר של ניו-זילנד מתמודדת בעידן הדיגיטלי עם קשיים רבים, משום שהאימיילים והמסרונים דחקו את דברי הדואר המסורתיים. בשנת 2013 היא נאלצה לפטר 2,000 עובדים – חמישית מכוח העבודה שלה, ושנתיים אחר כך החל שירות המשלוחים שלה לעבוד שלושה ימים בשבוע בלבד, לעומת שישה ימים לפני כן.

 

בדיווח הכלכלי האחרון שלה הסבירה הרשות שהירידה במשלוח המכתבים גרמה לה לאבד הכנסות בשווי 30 מיליון דולר ניו-זילנדי (21 מיליון דולר אמריקני) בשנה. עם זאת, חלה עלייה במספר החבילות שנשלחות בדואר בשל תרבות הקנייה באינטרנט, וכעת היא מקדישה מאמצים רבים לתחום הזה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
משלוח משלוחים סופר שליח
צילום: shutterstock
מומלצים