שתף קטע נבחר

מתה האישה שנפלה לנהר בפיגוע בלונדון

אנדריאה, תיירת מרומניה, נפלה לנהר התמזה כשהמחבל דהר לעבר ההמון בפיגוע הדריסה בגשר ווסטמינסטר. אחרי יותר משבועיים של מאבק הלכה לעולמה. היא הייתה בלונדון עם החבר אנדריי, שתכנן להציע נישואים

 

תיירת רומניה שנפלה לנהר התמזה בפיגוע הדריסה בלונדון מתה מפצעיה בבית החולים. אנדריאה כריסטיאה, בת ה-31, אושפזה במצב קשה מאז מתקפת הטרור ב-22 במרס. שלשום ניתקו אותה הרופאים מהמכשירים.

 

כריסטיאה הייתה בחופשה בלונדון עם החבר שלה, אנדריי בורנז, שלפי הדיווחים תכנן להציע לה נישואים בהמשך היום. תיעוד מפיגוע הדריסה מראה את כריסטיאה נופלת מהגשר בזמן שהמחבל חאליד מסעוד דוהר לעבר הולכי הרגל. תחילה דווח כי היא קפצה לנהר כדי לחמוק ממנו, אך בהמשך התברר שהיא נפגעה מהמכונית ונפלה לנהר.

אנדריאה ואנדריי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
אנדריאה ואנדריי(צילום: AFP)

"קרן אור שתמשיך לזרוח בלבבות שלנו" (צילום: AP) (צילום: AP)
"קרן אור שתמשיך לזרוח בלבבות שלנו"(צילום: AP)
 

זרים לזכר הנרצחים בלונדון (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
זרים לזכר הנרצחים בלונדון(צילום: gettyimages)

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

כריסטיאה נמשתה מהמים כשצוות של סירה ששטה סמוך אליה הבחין בה. היא הועברה לסירת הצלה ופונתה לבית החולים. היא אושפזה במצב קשה ודן מיחלקה, שגריר רומניה בבריטניה, אמר שהיא סבלה מפגיעות ראש רציניות ומנזק חמור לריאות. החבר אנדריי שבר את הרגל בפיגוע הדריסה, ומאז כבר שוחרר מבית החולים.

 

בהודעה שפרסמה המשטרה מסרה משפחתה של כריסטיאה כי הם יהיו אסירי תודה לעד על המאמצים של הצוות הרפואי להציל את חייה של אנדריאה. "אחרי שנלחמה על חייה במשך יותר משבועיים אנדריאה האהובה נגדעה מחיינו בצורה אכזרית ומרושעת".

 

"אנדריאה הייתה בת, אחות, חברה ובת זוג נהדרת ומסורה והאדם הכי אוהב חיים ומיוחד שתעלו על דעתכם. היא תמיד תיזכר עבורנו כקרן אור ותמשיך לזרוח בלבבות שלנו", מסרה המשפחה.

 

כריסטיאה היא הקורבן החמישי של מתקפת הטרור בלונדון ב-22 במרס. מסעוד דרס למוות את איישה פרייד, קורט קוצ'רן ולזלי רודס לפני שהתנגש בגדר מחוץ לבניין הפרלמנט. אז יצא מהרכב, רץ לבניין ודקר למוות את השוטר קית פאלמר. מיד לאחר מכן חוסל מירי המשטרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים