שתף קטע נבחר

ספרד: תייר ישראלי נשדד, נתלה על הרכב של הגנבים - ומת

במהלך טיול משפחתי נפל נהג ישראלי קורבן ל"עוקץ פנצ'רים" - שבמסגרתו מפזרים דוקרנים על הכביש ושודדים את הנהגים שנעצרים. הוא ניסה להתנגד ומת מהנפילה או מהתקף לב. משרד החוץ: "המקרה מוכר ומטופל"

תייר ישראלי נהרג היום (א') במהלך שוד בברצלונה, שם שהה בחופשה עם בת זוגו. ככל הנראה הוא מת במהלך העימות עם השודדים כתוצאה מנפילה או התקף לב, או משילוב של שניהם.

 

מדובר ככל הנראה בתרגיל "עוקץ פנצ'רים" - תופעה מוכרת בספרד. השודדים מפזרים דוקרנים על הכביש, מסמנים לנהגים שיש להם תקר בגלגל ומציעים לסייע בתיקון. ברגע שהנהג עוצר, הם שודדים אותו.

 

את התייר הישראלי הם עצרו ביציאה מברצלונה, בכביש המהיר לכיוון קוסטה בראבה. כשהבין מה מתרחש הוא נתלה על המכונית שבה ברחו השודדים, נגרר כמה מטרים ונחבל קלות.

 

הוא עוד הספיק להזעיק משטרה, אבל אז חש ברע, נראה חיוור מאוד והתמוטט. כוחות ההצלה שהגיעו ניסו לבצע בו החייאה אך לבסוף קבעו את מותו.

 

קונסול ישראל במדריד איציק ארזואן עירב מיד את קונסול הכבוד החדש של ישראל בברצלונה, ולבקשתו הוא הגיע אישית לסייע לבת הזוג.

 

ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "המקרה מוכר למשרד החוץ ולנציגות במדריד. מרגע דבר האירוע מטפלים ומסייעים למשפחה כולל בהעברת הגופה לישראל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים