שתף קטע נבחר

ניסה לרצוח את האקסית: ישראלי נשלח ל-10 שנות מאסר בגרמניה

סטודנט בן 23 דקר את חברתו לשעבר בסכין מטבח וחנק אותה. אביו בכה בעברית במשפטו, אמו התמוטטה - אבל השופטים גזרו עונש כבד אף יותר מזה שדרשה התביעה

סטודנט ישראלי בגרמניה נשלח לעשר שנים בכלא על ניסיון רצח, אחרי שהורשע בתקיפת חברתו לשעבר. בגרמניה דווח כי התביעה דרשה להטיל עליו תשע שנות מאסר, הוריו בכו במשפט והתחננו לרחמים - אבל השופטים החמירו עוד יותר עם הסטודנט בן ה-23 וגזרו עליו עשר שנים בכלא.

 

לפי הכרעת הדין, הסטודנט ניסה לרצוח את הצעירה, גם כן בת 23, בדירתה במחוז אוגסבורג - לאחר שרצתה להיפרד ממנו. ב-4 באוגוסט אשתקד הוא הגיע לביתה בעיר האונסטטר ב-9 בבוקר. כבר חצי שנה לפני כן השניים נפרדו, אך במהלך אותה תקופה הוא היה בקשר איתה, ואף איים עליה.

 

הצעיר הישראלי ניסה לשכנע את חברתו לשעבר להישאר איתו בקשר, וכשדחתה את בקשתה - הוא ניסה לרצוח אותה. הוא לקח סכין מטבח באורך 10 ס"מ ודקר את הצעירה כמה פעמים. לאחר שנפגעה בגב והחלה לדמם, הוא דחף אותה לקרקע וחנק אותה בשתי ידיו.

 

גם לאחר שאיבדה את ההכרה, הוא השליך עליה כוס. הסטודנט הישראלי סבר כנראה שהיא מתה, ושטף את ידיו ואת הסכין - אך היא התאוששה. רק לאחר ששכנים צלצלו בדלת ואיימו לקרוא למשטרה, הוא עזב את המקום. רופאים הצליחו להציל את חייה, ובמקביל נעצר הצעיר זמן קצר לאחר מכן, במרכז העיר.

 

במשפט טען הסטודנט הישראלי כי מעולם לא התכוון לרצוח את הצעירה. לפי הדיווחים בגרמניה, אביו בכה בבית המשפט בעברית במשך דקה ארוכה, ואמו קרסה וטופלה על ידי פרמדיקים. אבל כל זאת לא עזר - אתמול הוא נשלח לעשר שנות מאסר בכלא הגרמני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
אילוסטרציה
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים