שתף קטע נבחר

תיעוד מזעזע: "כלבים הועלו באש באום אל פחם"

הכלבים נשמעו מייללים, ועל פי החשד נשרפו ברכב נטוש. המשטרה מסרה תחילה כי מדובר ב"סרטון מזעזע", אבל אחר כך טענו: "בתום בדיקה לא נמצאו ממצאים שהיו כלבים ברכב". עיריית אום אל פחם: "היו כלבים ברכב"

 

 

אלמונים שרפו על פי החשד בשעות הצהריים היום (ב') כמה כלבים בתוך רכב נטוש באום אל פחם. המקרה תועד ובצילום אפשר לשמוע את יללות הכלבים. צוות כיבוי אש יחד עם עובדי עירייה הגיעו למקום וכיבה את השריפה. במשטרה אמרו בתחילה כי מדובר ב"סרטון מזעזע", אך אחר כך טענו כי "לא נמצאו ממצאים שהיו כלבים ברכב".

 

תושבים באום אל פחם מסרו גינויים. תושב העיר, ראמי מחאמיד: "האנשים שעשו את המעשה הם לא בני אדם. הכלבים האלה יותר טובים מהם. זה מעשה מזעזע וקשה לנו לעכל אותו, חבל מאוד שהגענו למצב כזה. על המשטרה להגיע לאנשים ששרפו את הכלבים ולהעניש אותם, הם צריכים להיות בכלא".

שריפת הכלבים באום אל פחם. המשטרה פתחה בחקירה ()
שריפת הכלבים באום אל פחם. המשטרה פתחה בחקירה
 

תושב אחר אמר: "זה לא שונה מרצח של אדם. לדעתי אנשים כאלה הם חולי נפש ולא מגיע להם להיות בין אנשים. הם מסוגלים לעשות מעשים יותר חמורים".

 

אתי אלטמן, מייסדת עמותת 'תנו לחיות לחיות', אמרה בעקבות המקרה: "נחצו כל הגבולות האפשריים. אני מבקשת מהציבור, תסתכלו על הסרטון, תקשיבו ליבבות והזעקות של הכלבים המסכנים שנשרפים חיים ותבינו איך מתייחסים בישראל לבעלי חיים. אין קו אדום לרוע האנושי. 30 שנה אנחנו מבקשים יום אחרי יום - רק תנו לחיות לחיות, והנה, חלאות המין האנושי שורפים כלבים בשביל הכיף. אני קוראת לשר לביטחון פנים גלעד ארדן, שותף של שנים במאבק למען בעלי החיים - תהפוך את המקרה הזה למקרה בוחן. תן למשטרה הנחיה מפורשת למצוא את האשמים, לא משנה מה ידרש. ראינו בעבר שכשיש לחץ מלמעלה המשטרה מוצאת מהר מאוד את העבריינים. אני רוצה להסתכל להם בעיניים ואני רוצה לראות אותם עומדים לדין ויושבים שנים על גבי שנים בכלא, למען יראו וייראו".

 

מהמשטרה נמסר בתחילה בתגובה כי "הסרטון מזעזע. פתחנו בחקירה לאיתור המבצעים על מנת להעמידם לדין". לאחר מכן, עם זאת, הם אמרו: "בתום בדיקת הרכב גם ע"י חוקרי מז"פ לא נמצאו ממצאים לכך שהיו כלבים ברכב".

 

מעיריית אום אל פחם נמסר: "אנו מגנים את המעשה בחריפות. בדקנו את העניין ומצאנו כי אכן היו כלבים בתוך הרכב שנשרף".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים