שתף קטע נבחר

פתח את הגלריה מחדש למחרת הפיגוע: "היה לי ברור מאליו"

בעל הגלריה שאתמול נדקר בידי מחבל עם אשתו במקום - פתח אותה מחדש וסיפר: "מה שדאגתי לגביו יותר היה אשתי שנפגעה, ולמזלנו הפגיעה הייתה יחסית קלה"

 

בגלריה התל אביבית שבה דקר אתמול מחבל פלסטיני ארבעה בני אדם - שבו היום (ב') לשגרה. קלאודיו ונגרוביץ, שנדקר אף הוא באירוע אך רדף אחרי המחבל והכניע אותו, לא היסס לרגע לגבי פתיחת הגרליה מחדש. "צריכים להמשיך הלאה כרגיל. אמנם אשתי נשארה בבית עם בתי לנוח, כי היא נפגעה קצת יותר, אבל צריך להמשיך הלאה".

 

לדבריו, רק לאחר שהמשטרה וכוחות ההצלה כבר התפנו מהזירה, החל להבין מה שאירע. "מה שדאגתי לגביו יותר היה אשתי שנפגעה, ולמזלנו הפגיעה הייתה יחסית קלה.

 

 

 

"בסך הכול אנחנו עובדים באזור של אנשים נחמדים, עם תיירים ועם לקוחות שבאים להתעסק בדברים יפים כמו אמנות, עתיקות, תכשיטים, באים לראות, לקנות. תמיד רואים בטלוויזיה את כל מה שקורה, מקומות שבהם יש פיגועים ואתה לא מדמיין שזה יקרה לך, בטח שלא פה במקום כזה".

 

"פתאום נכנס בן אדם לגלריה - חשבתי שהוא לקוח שבא להסתכל, יש לנו מחר מכירה פומבית של אמנות ועתיקות ויש תצוגה לפני המכירה, תיארתי לעצמי שזה אחד הלקוחות שבא לראות. אבל איך שהוא נכנס, נעמד ליד אשתי, אשתי שאלה אותו מה אפשר לעזור ואז הוא תקף. באותו רגע אין מחשבות. פשוט לתפוס אותו ולנטרל אותו". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות המשפחה
קלאודיו ונגרוביץ
באדיבות המשפחה
מומלצים