שתף קטע נבחר

אב העביר חשיש לבן העציר בלחיצת יד

אנשי שירות בתי הסוהר בכלא שיטה בגלבוע זיהו כיצד תושב הצפון העביר לבנו את הסם המסוכן במהלך ביקור רגיל. נגד השניים הוגש כתב אישום

תושב הצפון (63), שביקר את בנו (35) שעצור בכלא שיטה בגלבוע, הפתיע את יקירו בהעברת מנת סם. בזכות ערנותם של אנשי שירות בתי הסוהר מצא עצמו האב מאחורי סורג ובריח. כך עולה מכתב אישום שהוגש נגד השניים לבית משפט השלום בטבריה. הבן הושם במעצר בעקבות תיק סמים אחר שעדיין מתנהל בעניינו.  

 

מכתב האישום שהגישה עו"ד סיון עמיר-אמן, עוזרת לפרקליטת מחוז הצפון, עולה כי לפני כמה ימים הגיע האב אל תחומי בית הסוהר במסגרת ביקור רגיל. לפי כתב האישום, "האב נכנס כשהוא נושא על גופו אריזה שבה סם מסוכן מסוג חשיש במשקל של כשלושה גרם. עת פגש את בנו באולם הביקורים, לחץ האב את ידו של בנו והעביר לו בתוך כך את אריזת הסם שנשא עמו".

 

עוד צוין בכתב האישום כי "סוהרים אשר נכחו במקום הבחינו במעשה וביקשו מהבן העציר כי ימסור לידיהם את אריזת הסם, הבן סירב, הכניס את האריזה לתוך פיו, וכאשר הובל אל מחוץ לאולם הביקורים, השליך את האריזה לבור ניקוז סמוך. במעשיהם העבירו הנאשמים בצוותא חפץ אסור מסוכן לעציר, כן החזיק האב סם מסוכן שלא לצריכתו העצמית וסיפק סם מסוכן".

אילוסטרציה (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

 

הפרקליטות מייחסת לאב עבירות של החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית, הספקת סם מסוכן והעברת חפץ אסור לעציר. הבן מואשם בהחזקת סם מסוכן לצריכה עצמית, שיבוש מהלכי משפט והעברת חפץ אסור מסוכן לעציר".

 

עו"ד תמי אולמן, פרקליטתו של האב, כפרה בשמו בכל פרטי כתב האישום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים