שתף קטע נבחר

מלניה טראמפ צפויה לעבור לגור בבית הלבן

רעיית הנשיא הראשונה מזה עשרות שנים שלא מתגוררת בבית הלבן ככל הנראה תעבור למשכן הרשמי במהלך השבוע הבא יחד עם בנם המשותף. בסביבת הנשיא מקווים כי המעבר יפחית את פעילותו של טראמפ בטוויטר. "המעבר יוצר רושם של יציבות בחיי הנישואים והמשפחה של הנשיא"

 

 

הגברת הראשונה של ארצות הברית, מלניה טראמפ, צפויה להצטרף לבעלה הנשיא ולעבור בשבוע הבא להתגורר באופן רשמי בבית הלבן. כך דווח באתר "פוליטיקו". עוד נמסר כי כי גם בארון, בנם המשותף של בני הזוג, יעבור עם אמו למשכנו של הנשיא. מקורבים לגברת הראשונה אישרו את הפרטים למגזין. על פי הדיווח, מלניה צפויה להעתיק את מגוריה לוושינגטון ב-14 ביוני עם סיום שנת הלימודים של בארון.

 

גם הוריה של מלניה, ויקטור ואמליה קנאבס שמתגוררים עמה במגדל טראמפ בניו יורק ומעורבים בגידולו של בארון, צפויים לשהות בוושינגטון בעקבותיה, אך ככל הנראה שלא יעתיקו את ביתם. לאחרונה דווח כי מלניה מעבירה יותר ויותר זמן בבית הלבן לקראת המעבר, הגדילה את צוותה במעון הרשמי ומופיעה ביותר אירועים רשמיים מבעבר.

מצטרפת לבית הלבן. מלניה טראמפ (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
מצטרפת לבית הלבן. מלניה טראמפ(צילום: רויטרס)
 

בארון טראמפ. מסיים את שנת הלימודים ועובר לוושינגטון (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
בארון טראמפ. מסיים את שנת הלימודים ועובר לוושינגטון(צילום: gettyimages)

מלניה היא הגברת הראשונה בעשרות השנים האחרונות שלא נכנסה לבית הלבן באופן מיידי, ומעברה מעודד את מקורביו של טראמפ על אף שנוכחותה בוושינגטון לא תמנע את החקירות והסערות של הממשל. קתרין ג'ליסן, פרופסורית להיסטוריה שמתמחה בנשות הנשיאים, אמרה כי "מעברה של מלניה הוא צעד שמעניק רושם של נשיא יציב שחיי המשפחה והנישואין שלו במצב טוב".

 

בכלי התקשורת האמריקנים דנים אם מעברה של מלניה יפחית את ציוציו התכופים של הנשיא בטוויטר. מקורבים לזוג אמרו כי במהלך מסעו הרשמי של טראמפ במזרח התיכון ובאירופה בשבועות האחרונים, פעילותו

ברשת החברתית צנחה דווקא בשל נוכחותה של הגברת הראשונה. 

 

עמדותיה של מלניה נתפסות כדומות מאוד לשל בעלה, ומקורביה טוענים כי היא תומכת נלהבת של ישראל, ודוגלת באיסור הכניסה למוסלמים שהגה טראמפ. בעבר התבטאה גם בעניין הסערה סביב מקום הולדתו של הנשיא אובמה, שנטען כי זייף אותה, ואמרה: "לא רק דונלד מעוניין לראות במו עיניו את התעודה, גם הציבור האמריקני מצפה לזה".

 

בבית הלבן לא צופים שמלניה תבקר במשרד הסגלגל בדומה לשאר בני המשפחה שנמצאים שם לעתים קרובות. יועצי הבית הלבן טענו כי הם ראו אותה רק פעם אחת במשרדו של הנשיא בזמן שנכחה באירוע רשמי במקום. בשאר הזמן, לטענתם, היא מסתגרת באגף המזרחי יחד עם צוות מצומצם.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים