שתף קטע נבחר

קוקאין במיטה: מעון ילדים הפך למרכז סחר בסמים

הרשויות בלוס אנג'לס עצרו גבר בן 48 בחשד שניהל מרכז לסחר בסמים מתוך מעון ילדים. "ילדים ישנים או משחקים ויש לידם קוקאין", מסר התובע העירוני. בפשיטה במקום הוחרמו עשרות ק"ג של קוקאין בשווי יותר מ-400 אלף דולר

(אילוסטרציה) (צילום: דניאל בר און) (צילום: דניאל בר און)
(אילוסטרציה)(צילום: דניאל בר און)

 

ילדים במעון בלוס אנג'לס שיחקו וישנו והם מוקפים בכמויות גדולות של קוקאין. לפי הרשויות בעיר, מעון הילדים שימש כמרכז לסחר בסמים.

 

עוד חדשות מעניינות מהעולם בדף הפייסבוק של דסק החוץ

 

התובע בעיריית לוס אנג'לס, מייק פיואר, אמר אמש (יום ג') שהקוקאין המדובר נמצא ליד מיטת אחד הילדים במעון. "קוקאין נמצא לכאורה בחדר ליד מיטת ילד. ילדים ישנים או משחקים ויש שם לידם קוקאין", אמר התובע.

 

העצור המרכזי בפרשה הוא פליפ טלמאנטה, בן 48, והוא נאשם בסחר בעשרות קילוגרמים של קוקאין שהוסתרו במעון הילדים. בחקירת המשטרה התברר כי מעון הילדים עצמו פעל ללא רישיון לילדים בגילים שונים.

 

משטרת לוס אנג'לס עצרה את טלמאנטה לפני שנתיים באותו מבנה, אז הוא הואשם בהחזקת 20 קילוגרמים של קוקאין. אלא שהתיק נגד סוחר הסמים לא הפך בסופו של דבר לכתב אישום נגדו והוא לא הועמד למשפט. הרשויות בלוס אנג'לס לא מסרו את הסיבה לסגירת התיק.

 

טלמאנטה נפגש בחודש מאי עם סוכן חשאי של המשטרה כדי לארגן מכירת 20 קילוגרמים של קוקאין. במהלך הפגישה בין השניים הבחין הסוכן המשטרתי בילדים שמשחקים בחצר הבית. המשטרה החלה אז לבצע מעקב אחר המקום ולפי מסמכי בית המשפט "ילדים בכל הגילים נצפו מורדים ממעונו של טלמאנטה ונלקחים ממנו".

 

בפשיטה משטרתית שבוצעה במעון הילדים הוחרמו 25 קילוגרמים של קוקאין, שטלמאנטה "התרברב" בפני הסוכן החשאי שהם הובאו "ישירות ממכסיקו". הסמים שנמצאו שווים יותר מ-400 אלף דולר. גם בנו בן ה-16 של טלמאנטה, מיגל, נעצר על ידי הרשויות ועשוי להיות מואשם בעבירות שקשורות לסמים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
סמים במעון ילדים (אילוסטרציה)
צילום: shutterstock
מומלצים