שתף קטע נבחר

פינוי בניינים בירושלים בשל שריפה, דליקה ביער מחוץ לעיר

שריפת יער גדולה פרצה באזור הסטף ו-17 צוותי כיבוי בסיוע מטוסים פועלים במקום. בקק"ל דיווחו כי 50 דונם לפחות עלו בלהבות ופונו ילדים ששהו בחניון לילה. בעקבות שריפה בקריית יובל פונו כמה בנייני מגורים. המשטרה: "הושגה שליטה על האש בשתי השריפות, הדיירים חזרו לבתיהם"

 

 

 

17 צוותי כיבוי פועלים הבוקר (ג') לכיבוי שריפת יער גדולה שפרצה ביער סטף בהרי ירושלים. יחד עם צוותי הכיבוי פועלים בשטח צוותים של הקרן הקיימת לישראל וארבעה מטוסי כיבוי הוזנקו לאוויר. בקק"ל דיווחו כי עד כה עלו בלהבות 50 דונם ביער וכן פונו ילדים ששהו בחניון הלילה הר איתן.

 

יערן קק"ל גידי בשן שנמצא בשטח אמר: "השריפה התחילה בסביבות עשר בבוקר מתחת לחניון לילה שבו שהו כמה עשרות בני נוער. המבקרים באתר הסטף פונו וכרגע אין סכנה ליישובים או מטיילים. אנחנו לא יודעים כרגע את סיבת השריפה, אבל יש קרבה חשודה לחניון הלילה. בעבודה משותפת של צוותי כיבוי אש וקק"ל אנחנו קרובים לשליטה על האש וכעת מבצעים פעולות אחרונות להשגת שליטה מלאה על האש".

 

השריפה ביער סטף (צילום: דוברות המשטרה) (צילום: דוברות המשטרה)
השריפה ביער סטף(צילום: דוברות המשטרה)

עשן ברחוב אברהם שטרן בירושלים, הבוקר (צילום: אנה בורשטיין) (צילום: אנה בורשטיין)
עשן ברחוב אברהם שטרן בירושלים, הבוקר(צילום: אנה בורשטיין)

שוטרים סמוך למוקד השריפה (צילום: TPS) (צילום: TPS)
שוטרים סמוך למוקד השריפה(צילום: TPS)

במקביל, שריפה פרצה בשטח מיוער סמוך לרחוב שטרן בקריית יובל. עקב העשן פונו כמה בנייני מגורים מיושביהם. שוטר שפעל במסגרת פינוי הדיירים נפגע משאיפת עשן ופונה במצב קל.

 

ממשטרת ירושלים נמסר לגבי השריפה באזור הסטף: "מאמצי הכיבוי והכוחות הפועלים בשטח הצליחו להביא לשליטה בשריפה והיא בשלבי כיבוי".

 

לגבי השריפה ברחוב שטרן בקרית יובל נמסר מהמשטרה כי "הושגה שליטה בשריפה והיא כובתה, הדיירים הושבו לבתיהם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
השריפה בסטף
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים