שתף קטע נבחר

תוכנית ההתנקשות של הגרושה: קחי חדר באשדוד, ותני לו קפה עם רעל מדי יום

ערוץ טלוויזיה באוקלהומה חשף את תוכנית החיסול המפורטת שהכינה הישראלית לשעבר דניאל ליימן (37), שניסתה לגייס מתנקשת לרצוח את בעלה לשעבר, העובד כנהג מונית באשדוד

 

דניאל ליימן, שניסתה לשכור מתנקשת לחיסול הגרוש שלה בישראל ()
דניאל ליימן, שניסתה לשכור מתנקשת לחיסול הגרוש שלה בישראל

 

"התקשרי ליעד שלך, הוא עובד כנהג מונית בקניון אשדוד. אמרי לו שקיבלת את הטלפון מתיירת אחרת שהמליצה עליו. בקשי ממנו מחיר עבור שבוע לנסיעות לאטרקציות תיירותיות. תוכלי להתמקח איתו, זה נהוג בישראל ומקובל. הכיני שתי כוסות קפה. הוסיפי את האבקה לאחת מהן. כאשר יגיע לאסוף אותך בבוקר, הציעי לו קפה. עשי כך מדי יום ועקבי אחר מצב בריאותו. דווחי אם הוא מראה סימני חולי או אם הוא מקיא או לא מגיע. כאשר יאושפז או יחוסל, עברי למלון אחר עד לטיסה הביתה".

 

כך, בקור רוח מקפיא, העבירה דניאל ליימן (37), ישראלית לשעבר המתגוררת בפונסה שבאוקלהומה, תוכנית התנקשות מפורטת לאישה שניסתה לגייס למשימת חיסול בעלה לשעבר בישראל. ערוץ 4 מרשת KFOR המקומית פרסם את תוכנית החיסול המלאה.

 

 

ליימן פרסמה תחילה מודעה באתר אינטרנט וטענה שהיא מחפשת "שחקנית בת 45-30 להפקה בחו"ל, לא חייבת להיות עם ניסיון מקצועי. הדרישות: יצירתיות, חברותיות, אישיות חיובית, תעוזה ואומץ, דיסקרטיות (אסור לחשוף שום פרט מהתוכנית בשום מקרה בלי רשות מההפקה)". עוד דרשה ליימן כי המתנקשת תהיה "בעלת ניסיון במשחק או בהופעות פעלולים או כדילר בקזינו". היא התריעה שלא תשכור את שירותיה של אישה שמשתמשת בסמים.

 

ב-9 במאי פגשה את טינסלי קיפי, מועמדת לתפקיד, והציגה את עצמה כסמנת'ה דורי. היא הציגה לפניה מצגת פאוור-פוינט מפורטת ובה הנחיות להרעלת בעלה לשעבר באמצעות אבקת ריצין, והבטיחה 4,000 דולר לאחר החיסול. כך, לפי הערוץ באוקלהומה, נראתה תוכנית החיסול:

 

ההכנות למשימה

הכיני את גופך במשך שבועיים להפרש זמן של 8 שעות.

ארזי בגדים לעשרה  ימים לטמפרטורה של 32 מעלות, מחשב נייד, מנעול ומפתח, בקבוקוני אבקה - במזוודה ובתיק היד, כסף, דרכון וכרטיסי טיסה.

 

טינסלי קיפי נשכרה למשימה ודיווחה ל-FBI ()
טינסלי קיפי נשכרה למשימה ודיווחה ל-FBI

 

 

תקשורת

דיווחים באמצעות קוד ***** לתמי. לא להתקשר אם אין עדכונים.  

 

שהייה

הוסטל תרמילאים, עדיף באשדוד או בתל אביב. בדקי ב-Airbnb או בכל אתר אחר.

 

פרטי המשימה

תקבלי 1,000 דולר להוצאות השהות. אם יישאר לך עודף, תוכלי לשמור אותו. האבקה שאת נושאת אינה סם. אם ישאלו אותך בנמל התעופה, הסבירי שהיא נועדה להבריח רוחות רעות. היא מיוצרת מצמח נפוץ בישראל והוא רעיל מאוד.

 

כאשר תשהי בהוסטל, נסי להתחבר לאנשים, הציעי להם להצטרף אלייך לטיולים תיירותיים ולחלוק את ההוצאות. רצוי שיהיה לפחות "חבר" אחד שיוכל להצטרף אלייך, אבל זו אינה חובה.

 

התקשרי ליעד. שמו הוא ********* ומספר הטלפון שלו הוא **********. הוא עובד כנהג מונית בקניון אשדוד. מספר הטלפון בתחנה הוא ********. אמרי לו שקיבלת המלצה מתיירת אחרת. בקשי ממנו מחיר עבור שבוע לנסיעות מדי יום לאטרקציות תיירותיות. תוכלי להתמקח איתו, זה נהוג בישראל ומקובל.

 

הכיני שתי כוסות קפה. הוסיפי את האבקה לאחת מהן. כאשר יגיע לאסוף אותך בבוקר, הציעי לו קפה. עשי כך מדי יום ועקבי אחר מצב בריאותו. דווחי אם הוא מראה סימני חולי או אם הוא מקיא או לא מגיע.

 

כאשר היעד שלך יאושפז או יחוסל, עברי למלון אחר עד לטיסה הביתה. כאשר יתקבל אישור לביצוע המשימה, תקבלי 4,000 דולר במזומן. הכסף יועבר דרך המפעילה שלך.

החיפושים בביתה של ליימן  ()
החיפושים בביתה של ליימן
 

העונש המרבי: 11 שנות מאסר

לפי הדיווח, ליימן אף ציידה את טינסלי קיפי בשקית הרעל ריצין. קיפי פנתה ל-FBI ושם גילו כי המפעילה שלה אינה סמנת'ה דורי, כפי שטענה, אלא דניאל ליימן. מעצרה הוארך עד 11 ביולי. אם תורשע, היא עלולה לרצות עונש של עד 11 שנות מאסר, שלוש שנים על תנאי וקנס של 250 אלף דולר. צוות של ה-FBI אף הגיע לביתה של ליימן בחיפוש אחר הרעל הקטלני.

 

ליימן היא ישראלית תושבת ארצות הברית, והיא נשואה כיום לחייל אמריקני לשעבר בשם ג'רמי ליימן. יש להם שני ילדים. השניים נפגשו ב-2007 באילת והתחתנו ב־2010. לפי גורמי תקשורת אמריקניים, דניאל התנצרה, והמשפחה מבקרת בכנסייה בקביעות. ב־2013 אימץ ליימן באופן רשמי את בתה של דניאל מנישואיה הראשונים. כעבור שנה הגיעה דניאל לארץ לביקור עם הילדה, אז בת 13. בעלה לשעבר הגיש דרישה לבית הדין הרבני להקנות לו זכויות ביקור, והילדה לא יכלה לעזוב את ישראל. לאחר מאבק קיבלה הילדה אישור לחזור לארצות הברית. 

 

"במשטרה אמרו לי שמאיימים עליי, אבל לא ידעו במי מדובר", סיפר אתמול הגרוש של ליימן בשיחה עם ynet, "לא ידעתי שהיא מנסה לגרום למותי". לדבריו, לפני כשבוע וחצי הוא נקרא לתחנת המשטרה בעיר מגוריו, והשוטרים ביקשו ממנו לשמור על פרופיל נמוך מחשש שינסו לפגוע בו. "הם אמרו שאבדוק את הרכב שלי כשאני נוסע בכביש, שאוודא שלא מנסים להתנגש בי ולפגוע בי", סיפר יעד החיסול, "לא הבנתי מה עובר להם בראש. אני אדם נקי, מעולם לא עשיתי שום דבר פלילי, וכל הסיטואציה הייתה הזויה".

 

תושב הדרום שבנו היה לפי החשד יעד לחיסול מצד גרושתו הישראלית-אמריקנית סיפר כי המשפחה כולה נתקפה חרדה. "הבן שלי הגיע לתחנת המשטרה לפני כשבועיים יחד עם אימא שלו ואמרו לו שהחיים שלו בסכנה. הוא ישן בכל מיני מקומות בגלל הפחד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דניאל ליימן, שניסתה לגייס מתנקשת
מומלצים