שתף קטע נבחר

עם דרכונים: פסלי אלים סינים טסו בביזנס

פסל של אלת הים הסינית טס מסין למלזיה במחלקת עסקים בליווי פסלי שני שומרי הראש שלה. לפני הטיסה קיבלו הפסלים דרכונים ואז הושבו בשורה הראשונה של מחלקת העסקים במטוס: "עושים כבוד לאלה מאדזו"

פסל האלה מאדזו ופסלי שני שומרי הסף שלה הושבו בשורה הראשונה בביזנס ונקשרו ברתמות מיוחדות ()
פסל האלה מאדזו ופסלי שני שומרי הסף שלה הושבו בשורה הראשונה בביזנס ונקשרו ברתמות מיוחדות

 

ארזתם לבד? פסלים של שלושה אלים סינים הועברו בטיסה מסין למלזיה כדי להשתתף באירוע תרבותי, אך במקום שיהיו בבטן המטוס כנהוג במטען גדול, קיבלו הפסלים מושבים במטוס - במחלקת עסקים.

 

עוד חדשות מעניינות מהעולם בדף הפייסבוק של דסק החוץ

 

רשת החדשות הבריטית BBC דיווחה היום (יום ד') כי פסלה של אלת הים הסינית מאדזו טס מרחק של 2,800 קילומטרים ממקדשו שבמחוז פוג'יין למקדש תון הו בקואלה לומפור, מלזיה. יחד עם האלה טסו שני שומרי הראש שלה, האלים קיאנליאן ושונפנג'ר. שלושת הפסלים קיבלו דרכונים כדי לעלות כנוסעים על מטוס חברת התעופה הסינית "שיאמן איירליינס", וליוותה אותם פמליה של יותר מ-130 אנשים. כל מושב במחלקת העסקים של אותה טיסה עלה 1,300 רינגיט מלזי (כ-350 דולר).

 

פסלי האלים צוידו גם בכרטיסי טיסה ()
פסלי האלים צוידו גם בכרטיסי טיסה


 (צילום: AFP PHOTO / MEIZHOU MAZU ANCESTOR TEMPLE) (צילום: AFP PHOTO / MEIZHOU MAZU ANCESTOR TEMPLE)
(צילום: AFP PHOTO / MEIZHOU MAZU ANCESTOR TEMPLE)

"זהו הכבוד הבסיסי שאנחנו רוחשים לתרבות של האלה מאדזו. הפסלים בגובה של יותר מ-1.80 מטרים, לכן הם טסו במחלקת עסקים", אמר לרשת BBC דובר מטעם הרשויות במלזיה, שקיבל את הפסלים בנמל התעופה בקואלה לומפור.

 

לפני ההמראה הושבו פסלי האלים בשורה הראשונה במחלקת העסקים של המטוס ונקשרו ברתמות מיוחדות כדי שלא יזוזו ממקומם במהלך הטיסה ובעת מערבולות אוויר.

 

אלת הים הסינית מאדזו נערצת במדינות כמו מלזיה, סינגפור וטייוואן ונחשבת לאדונית הים ולמגנת הדייגים. שני השומרים שלה מחזיקים על פי האמונה בכוחות-על כמו ראייה מרחוק ויכולת לשמוע את כל הקולות כדי לסייע למלחים ולספינות לנווט בים במהלך סערה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פסל אלת הים הסינית מאדזו בביזנס
מומלצים