שתף קטע נבחר

נאשם באונס בת 16: איים שהוא רוצח שכיר

צעיר מאור יהודה נאשם כי לאחר הכרות שטחית עם נערה צעירה, הוא דרש ממנה לקיים עמו יחסי מין. כשסירבה הוא סיפר לה שנשכר להרוג אותה, איים עליה בסכין ואז אנס אותה

באביי מולה, בן 21 מאור יהודה, נאשם כי אנס נערה בת 16 בגינה ציבורית בעיר. היום (ד') הגישה נגדו פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום בבית המשפט המחוזי בעיר.

 

על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד שירי רום, בין מולה לנערה הייתה הכרות שטחית. ב-27 ביוני, סמוך לשעה 02:30, היא שהתה בעיר עם חברה. מולה הציע ללוות אותה לביתה והיא הסכימה. סמוך לביתו של הנאשם הוא הציע לה להצטרף לגינה סמוכה, ובמהלך השיחה ביניהם הוא הציע לה להיות בת זוגו ולקיים עמו יחסי מין, אך היא סירבה.

 

אז הציע לה הנאשם להתלוות אליו למקום מבודד באור יהודה, בטענה שמישהו השאיר עבורו שקיות במקום, וביקש ממנה לסייע לו לקחת אותן כיוון שנפצע בידו. היא הסכימה לבקשתו. שם שוב הציע לה לקיים יחסי מין אך היא סירבה. כשהתכוונה לעזוב את המקום שלף מולה סכין ואיים עליה באומרו כי שילמו לו כדי שיהרוג אותה.

 

הנערה פרצה בבכי והנאשם אמר לה כי הוא יכול למנוע את הריגתה אם תקיים עמו יחסי מין. משסירבה איים עליה הנאשם באוחזו בסכין, והורה לה להתפשט. היא ניסתה להפציר בו ולהניאו מכוונתו, אך הוא התעקש ואמר לה שחבל שלא תראה את אמה יותר. הנאשם הוסיף ודרש ממנה להתפשט, ואף מנה בקול את השניות עד שתעשה זאת. נוכח איומיו והשימוש שעשה בסכין היא התפשטה בעודה בוכה. הוא הורה לה לשתוק ואז אנס אותה.

 

לאחר מכן איים עליה מולה לבל תספר על מעשיו ואף מסר לה את הסכין כדי שתשליך אותו. הוא איים עליה כי הוא משמש כרוצח שכיר והדגיש כי אם תספר למישהו על האירוע, כדאי שתאמר לאביה לעבור דירה.

 

לאחר כחודש פגשו הנערה וחברתה במולה בשעות הלילה בפארק בעיר. במקום נכחו ידידים שלה ואז היא סיפרה להם על מעשיו. הם פנו למולה ודרשו לדעת האם הקטינה דוברת אמת. בתגובה הוא הצביע עליה ועל חברתה, ואיים עליהן בתנועת יד מאיימת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים