שתף קטע נבחר

טלנובלה עיראקית: מלכת היופי נושלה מהכתר

מארגני תחרות מיס עיראק 2017 שללו מוויאן סולימאני הכורדית את התואר שלה משום שלטענתם הפרה את כללי התחרות כשלא סיפרה שהייתה נשואה

כבר לא מלכה. ויאן סולימאני ()
כבר לא מלכה. ויאן סולימאני

 

שמחת הניצחון התחלפה באובדן התואר: ויאן סולימאני לא ממש מאמינה למה שקרה לה. הצעירה הכורדית בת ה-23 איבדה השבוע את תואר מלכת היופי של עיראק לשנת 2017 בעקבות החלטה דרמטית ויוצאת דופן של מארגני התחרות.  

 

עוד חדשות מעניינות מהעולם בדף הפייסבוק של דסק החוץ

 

בחודש מאי האחרון נבחרה סולימאני למיס עיראק מבין 15 מועמדות בתחרות נוצצת שהתקיימה בבגדד. אלא שהמארגנים גילו שהזוכה הטריה הפרה את אחד מכללי התחרות כשמסרה מידע כוזב על הסטטוס הזוגי שלה. לטענתם, סולימאני סיפרה שהיא רווקה - תנאי סף כדי להתמודד בתחרות היופי - אך מאוחר יותר התברר שהיא הייתה נשואה וסיפקה פרטים שקריים נוספים.

 

איימה לפנות לבית המשפט ()
איימה לפנות לבית המשפט

זכתה מן ההפקר. מיס עיראק 2017 מסתי עאדל בת ה-18 שתפסה את מקומה של המלכה המודחת סולימאני ()
זכתה מן ההפקר. מיס עיראק 2017 מסתי עאדל בת ה-18 שתפסה את מקומה של המלכה המודחת סולימאני

סולימאני דחתה את ההאשמות נגדה בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "כשניגשתי לתחרות הודעתי לוועדה המארגנת שהייתי מאורסת לצעיר עיראקי שהוא גם אזרח אירי". לדברי הצעירה העיראקית, הנישואים לא יצאו לפועל בסופו של דבר משום שהאירוסים בוטלו. סולימאני גם אמרה שלא אכפת לה מה הסיבה שהביאה את מארגני תחרות היופי לנשל אותה מהתואר שלה. 

 

"מה שמעניין אותי זה רק האהבה של האנשים שהיא עבורי כמו אוצר באדמה. אני אתייחס לסוגיה בצורה מפורטת עם הוכחות", אמרה סולימאני והוסיפה שהחלטה לקחת ממנה את תואר מיס עיראק אינה מוסרית שמאחוריה מסתתר "מניע בזוי". ייתכן שהצעירה הכורדית לא תסתפק רק בקרב תקשורתי והיא איימה שתפנה למערכת המשפט המקומית.

 

בינתיים, מי שזכתה מההפקר היא סגניתה של המלכה המודחת, מסתי עאדל, בת 18 מהעיר חלבג'ה, שתייצג את עיראק בתחרויות הבינלאומיות במקומה של מלכת היופי המודחת סולימאני, שב-2016 זכתה אחותה סוזן בדיוק באותה תחרות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים