שתף קטע נבחר

בית סוריכ: צה"ל החרים היתרים של משפחת המחבל ופירק את סוכת האבלים

ביתו של המחבל עומד בפני הריסה לאחר שרצח שלושה ישראלים אתמול בהר אדר. במהלך הלילה עצרו כוחות הביטחון 15 מבוקשים לחקירה ביהודה ושומרון

 

 

 

סוכת האבלים שהקימו בני משפחתו של המחבל - פורקה, ובית המשפחה עומד בפני הריסה. כך מסר דובר צה"ל. המחבל, נימר ג'מל, רצח אתמול ביריות את לוחם מג"ב סולומון גברייה ואת המאבטחים אור אריש ויוסף עותמאן במחסום הבידוק הביטחוני בהר אדר.

 

כוחות של החטיבה המרחבית בנימין פעלו בכפרים בידו ובית סוריכ, הנמצאים במרחב שממנו יצא המחבל. יחד עם שב"כ ומג"ב ביצעו מיפוי הנדסי של ביתו לקראת הריסתו והחרימו היתרים של כמה מקרובי משפחתו. כמו כן פורקה סוכת האבלים שהקימו.

 (צילום: דובר צה"ל) (צילום: דובר צה
(צילום: דובר צה"ל)

 (צילום: דובר צה"ל) (צילום: דובר צה
(צילום: דובר צה"ל)

חיילי צה"ל בבית סוריכ, הלילה (צילום: דובר צה"ל) (צילום: דובר צה
חיילי צה"ל בבית סוריכ, הלילה(צילום: דובר צה"ל)

 

על פי הודעת הצבא, בנוסף, במהלך הלילה תפסו כוחות צה"ל ומג"ב בצומת בסמוך לקלקיליה ובמחנה הפליטים ג'נין כספי טרור בשווי אלפי שקלים.

 

מערת המכפלה בחברון נפתחה הלילה לאירוע "חריג יהודי", שבו השתתפו כ-10,000 מתפללים, ביניהם גם הרבנים הראשיים. כוחות צה"ל ומג"ב איבטחו את המקום.

 

במהלך כניסת ישראלים לבית הכנסת "שלום על ישראל" ביריחו החלו פלסטינים ליידות אבנים ובקבוקי תבערה לעבר הכוחות. הכוח הגיב בירי שממנו נפצע באורח קל אחד ממפירי הסדר.

 

במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל, המנהל האזרחי ושב"כ ביהודה ושומרון 15 מבוקשים. שלושה מהם חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות ביטחון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אליאור לוי
ביתו של המחבל בבית סוריכ
צילום: אליאור לוי
מומלצים