שתף קטע נבחר

מונתה יועצת כספית לרמטכ"ל

אריאלה קנול לזרוביץ' הועלתה לדרגת תת-אלוף ותכהן גם כראש אגף התקציבים במשרד הביטחון: "מקבלת עליי את התפקיד בתחושת גאווה, שליחות, ובראש ובראשונה, מתוך מחויבות עמוקה ואחריות עצומה"

  

 

תת-אלוף אריאלה קנול לזרוביץ' מונתה לתפקיד היועץ הכספי לרמטכ"ל וראש אגף התקציבים במשרד הביטחון. דרגותיה הוענקו לה היום (ה') בטקס חגיגי במחנה הקריה בתל אביב בנוכחות, הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, שר הביטחון אביגדור ליברמן ובני משפחתה.

היועצת הכספית לרמטכ"ל בטקס הענקת דרגות (צילום: דובר צה"ל) (צילום: דובר צה
היועצת הכספית לרמטכ"ל בטקס הענקת דרגות(צילום: דובר צה"ל)
 

"אני מקבלת עליי את תפקיד היועצת הכספית לרמטכ"ל וראש אגף התקציבים במשרד הביטחון, בתחושת גאווה, שליחות, ובראש ובראשונה, מתוך מחויבות עמוקה ואחריות עצומה" אמרה תת-אלוף קנול לזרוביץ'.

 

"סוד כוחו של המערך הכלכלי בצה"ל ואגף התקציבים במשרד הביטחון הוא ההון האנושי, אנשים משכמם ומעלה המונעים מתוך תחושת מחויבות עמוקה לביטחון מדינת ישראל. לנגד עיננו, עומדת מטרה אחת ויחידה: לעצב מציאות תקציבית ותרבות ניהולית שתאפשר לצה"ל ומשרד הביטחון לממש את משימותיהם ויעדיהם באופן מיטבי", הוסיפה.

עם בני משפחתה בטקס הענקת הדרגות (צילום: דובר צה"ל) (צילום: דובר צה
עם בני משפחתה בטקס הענקת הדרגות(צילום: דובר צה"ל)
 

תת-אלוף אריאלה קנול לזרוביץ' מחליפה בתפקידה את תת-אלוף ד"ר ששון חדד, שכיהן בתפקיד זה במהלך שלוש השנים האחרונות, וישתחרר מצה"ל לאחר כ-30 שנות שירות.

  

הרמטכ"ל אמר בטקס הענקת הדרגות: "אנחנו ממנים היום קצינה מקצועית מאוד, מנוסה מאוד, ואני משוכנע שאת תדעי לקחת מקל היום מששון ולקדם את מערכת הביטחון ואת צה"ל למימוש האתגרים. מההיכרות איתך בארבע חמש השנים האחרונות אני משוכנע שאת תביאי את הניסיון הגדול שצברת עד כה פלוס החזון, ההבנה, הידע המקצועי הרחב והיכולת לעבוד עם האנשים".

 

הוא הוסיף: "לקחנו על עצמנו אחריות כבדה מאוד בהורדת אנשי הקבע מ-45 אלף אנשים ל-39, ובחודשים האחרונים משרתים בצה"ל 39 אלף אנשי קבע. יש לזה מחירים, יש לזה משמעויות. מילאנו את חלקנו בהבטחה מלפני שלוש שנים ויחד עם זה אני חושב שבוצעו מהלכים שלמשרתים יינתנו תנאים הולמים ותנאים מכבדים".

 

שר הביטחון אביגדור ליברמן ציין כי היועצת החדשה תידרש לסייע בלחץ להגדיל את תקציב הביטחון: "אריאלה, את תתמודדי עם אתגרים רבים, ועם הצרכים ההולכים וגדלים של מערכת הביטחון, ותצטרכי לסייע לנו לנהל מאבק עיקש על הגדלה דרמטית של תקציב צה"ל. הסיבה היא שאנו נמצאים במרוץ חימוש מטורף באזור, שכמותו לא ראינו מעולם, והתקציב לא עומד באתגרים הביטחוניים. מצפה לך תקופה אתגרית, ואני בטוח שתצליחי לעמוד במשימה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דובר צה"ל
היועצת הכספית לרמטכ"ל בטקס הענקת דרגות
צילום: דובר צה"ל
מומלצים