שתף קטע נבחר

"אהפוך אותך לנכה": תועדה תקיפת נהג חברת דן

עומרי זגורי, בעל עבר פלילי מבת ים, זעם על נהג בקו 19 שכמעט פגע בו. בתגובה לכך כופף זגורי את המגבים ובהמשך עלה לאוטובוס, היכה את הנהג באגרוף וריסס לעברו גז פלפל. פרקליטו: "אולי הוא לא התנהג יפה, אבל הנהג יצא בלי פגע". מעצר התוקף הוארך בשלושה ימים

 

שוב אלימות קשה נגד נהג אוטובוס: עומרי זגורי, תושב בת ים בן 27 ובעל עבר פלילי בעבירות רכוש, נעצר בגין תקיפת נהג אוטובוס של חברת דן בלב שכונת מגורים בעיר. בתיעוד מהזירה ניתן לראות כיצד זגורי מכה באגרוף את הנהג, שמנסה להגיב. בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול (יום ג') את מעצרו של זגורי עד יום שישי.

 

המקרה אירע ביום שני השבוע, בעת שהחשוד התעמת מול נהג בקו 19, שמחבר בין ראשון לציון לתל אביב. נציג המשטרה ליאור סולומון סיפר אתמול בדיון בבית המשפט כי "החשוד נסע על אופניו בצורה שגרמה לאוטובוס כמעט לפגוע בו, והנהג עצר. לאחר מכן החשוד החליט שהוא חוסם את האוטובוס, ירד מהאופניים וכופף את המגבים של האוטובוס".

התקיפה באוטובוס ()
התקיפה באוטובוס

נציג המשטרה הוסיף כי "כשהנהג פתח את הדלת הקדמית, החשוד נכנס לאוטובוס ותקף את הנהג. הנהג הדף אותו, ואז החשוד ניגש לאופניים שלו, הוציא תרסיס גז פלפל, התיז על הנהג ולאחר מכן נמלט מהמקום". זגורי, שהגיע לבית המשפט עם חתך בפנים, החליק ככל הנראה כשנמלט מהזירה.

 

במהלך החקירה במשטרת מרחב איילון התברר עוד כי החשוד, שלא היה מרוצה מאופן הנסיעה של נהג האוטובוס, איים עליו לפי החשד כי הוא "יהפוך אותו לנכה". הנהג, שנפגע מגז הפלפל, פונה לקבלת טיפול רפואי בגלל צריבות בעיניים.

 

פרקליטו של החשוד ביקש לשחרר את מרשו למעצר בית, ואמר: "אז הוא אולי לא התנהג יפה, אבל הנהג יצא בסוף בלי פגע וזה מה שחשוב". שמאי בקר, שופט בית משפט השלום בתל אביב, האריך כאמור את מעצרו של זגורי וקבע כי "טענת הגנה עצמית שהעלה החשוד קשה לעיכול לאחר שלכאורה החשוד הלך לאופניו להביא מכל גז מדמיע והשתמש בו נגד הנהג".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים