שתף קטע נבחר

צפו: מפגין זרק על טראמפ דגלי רוסיה

ראיין קלייטון, פעיל בתנועה הדורשת להדיח את נשיא ארה"ב, התקרב אליו בגבעת הקפיטול, זרק עליו דגלי רוסיה והאשים אותו בבגידה. קלייטון נתפס והורחק, אך הרשויות יצטרכו לבדוק את המחדל הביטחוני

 

 

פעיל המשתייך לתנועה שדורשת להדיח את דונלד טראמפ מתפקידו הצליח אמש (יום ג') להתקרב לנשיא ארה"ב בגבעת הקפיטול ולהשליך לעברו דגלים של רוסיה – כאמירה לעגנית על הקשרים שלטענת מתנגדי טראמפ הוא קיים עם בכירים במוסקבה בימי הבחירות לנשיאות.

הדגלים שהושלכו מתעופפים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
הדגלים שהושלכו מתעופפים(צילום: רויטרס)

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

המפגין, ראיין קלייטון, עמד בין עיתונאים במשכן הקונגרס האמריקני בשעה שטראמפ צעד עם מנהיג הרוב הרפובליקני בסנאט, מיץ' מקונל. כשטראמפ התקרב לעיתונאים זרק לעברו קלייטון את הדגלים. שוטרים הסתערו עליו וסילקו אותו מהאזור. הדגלים לא פגעו בטראמפ.

 

האירוע התרחש בשעה שטראמפ היה בדרכו לארוחת צהריים בגבעת הקפיטול. הוא לא התייחס לדגלים ולא השתהה.

הזורק ראיין קלייטון (צילום: AP) (צילום: AP)
הזורק ראיין קלייטון(צילום: AP)

כלי תקשורת בארה"ב מדווחים כי קלייטון הוא חבר בתנועת "אמריקה נוקטת פעולה". כשזרק את הדגלים הוא צעק "טראמפ הוא בגידה!" ו"למה אתה מדבר על קיצוץ במסים כשאתה צריך לדבר על בגידה?".

 

בסביבתו של הנשיא טראמפ ובמערך האבטחה של גבעת הקפיטול יצטרכו לבדוק היטב כיצד הצליח פעיל מחאה להגיע קרוב כל כך אל הנשיא בלי שאף אחד יבדוק מה יש בכיסיו.

 

הרשויות בארה"ב, נזכיר, מנהלות חקירה סביב מגעים שהיו לכאורה בין אנשי הקמפיין של טראמפ לבכירים רוסים בימי הבחירות לנשיאות. ארה"ב טוענת כי בחודשים שקדמו לבחירות ניהלה מוסקבה מבצע סייבר אדיר שנועד להביך את המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון, ובמסגרתו פרצו האקרים לחשבונות הדואר האלקטרוני שלה ושל אנשי מפלגתה וחשפו מסמכים מתוכם. הטענה היא כי בקרמלין העריכו שטראמפ יהיה נשיא נוח יותר לרוסיה מאשר קלינטון.


פורסם לראשונה 24/10/2017 21:15

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
"תדבר על בגידה". טראמפ, הערב
צילום: רויטרס
מומלצים