שתף קטע נבחר

בגלל פלאפל: השגריר הפלסטיני סיפר שהיכה בעבר ישראלי

השגריר הפלסטיני בלונדון סיפר שכאשר היה סטודנט בארצות הברית נתקל בישראלי שטען שהחומוס והפלאפל הם מאכלים ישראלים. "אמרתי לו 'זה האוכל שלנו, העם הפלסטיני'. תפסתי אותו ונתתי לו מכות"

 

 

 

השגריר בלונדון של הרשות הפלסטינית, מנואל חססיאן, סיפר לאחרונה כי כאשר היה סטודנט באוניברסיטה אמריקנית באוהיו, הוא היכה סטודנט ישראלי לאחר שטען שפלאפל וחומוס הם מאכלים ישראלים. חססיאן הוא מינוי של הנשיא הפלסטיני אבו מאזן.

  

השגריר חססיאן. מילא שוד האדמות, על החומוס לא מוותרים (צילום: ממרי) (צילום: ממרי)
השגריר חססיאן. מילא שוד האדמות, על החומוס לא מוותרים(צילום: ממרי)

הנציג הפלסטיני התראיין לפני כחודש לערוץ "אל קודס" בלבנון ודבריו תורגמו על ידי "ממרי" (המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון). בין השאר אמר השגריר: "היהודים השתלטו על הקרקעות בירושלים ופלשו למדינה. היה יום בינלאומי באוניברסיטת טולדו באוהיו ואנחנו הסטודנטים הפלסטינים הצגנו את הפולקלור שלנו. לידינו היה ביתן ישראלי והיה שם סטודנט שהציג את החומוס והפלאפל כאוכל הלאומי של היהודים".

 

על זה השגריר לעתיד כבר לא יכול היה להבליג. "אמרתי לו: 'איך אתה מעז? אתה שודד את אדמתי, מגרש את עמי ועכשיו אתה גם גונב את הפולקלור ואת האוכל שלי? אתה טוען שזה אוכל יהודי? זה האוכל שלנו, העם הפלסטיני. אני לא ארשה זאת'. תפסתי אותו ונתתי לו מכות".

 

חססיאן מספר כי מיד לאחר מכן הגיעו אנשי ביטחון ועצרו אותו. "האשימו אותי בתקיפה בגלל שהרבצתי לו. שאלו אותי למה עשיתי את זה. סיפרתי להם והם אמרו לי: 'פלסטין צריכה להיות גאה בך' ושחררו אותי".


פורסם לראשונה 29/11/2017 22:51

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ממרי
השגריר הפלסטיני חססיאן
צילום: ממרי
מומלצים