שתף קטע נבחר

קטטה בלונה פארק: "המאבטחים היכו כי שרנו בתור למתקנים"

בני נוער הגיעו ליום כיף של העמותה שבה הם חברים בלונה פארק בתל אביב ושמונה מהם סיימו אותו במעצר עם חתכים בפנים וצריבות לאחר שלטענתם הותקפו על-ידי המאבטחים במקום. מדריכת הקבוצה ל-ynet: "מאבטחים חנקו ועיקמו ידיים לילדים". בלונה פארק טוענים: "בני הנוער תקפו"

 

הקטטה בלונה פארק - גרסת הקטינים: בני נוער מכיתות ז' עד י"ב, שהגיעו אתמול (ב') לבילוי בלונה פארק תל אביב כחלק מיום כיף בעמותה שבה הם חברים, הותקפו לטענתם בצהריים על ידי מאבטחי המקום. שמונה מבני הנוער נעצרו יחד עם ארבעה מאבטחים.

 

ל-ynet נודע כי לטענת הקטינים, הסיבה לתקיפת המאבטחים הייתה משום שבני הנוער שרו בתור לעלייה למתקנים. מדריכת הקבוצה, קרן, שחזרה בשיחה עם ynet את האירוע שבסופו נעצרו 8 בני נוער, חלקם עם חתכים בפנים וצריבות מתרסיס גז מדמיע.

 

הפציעות של כמה מהנערים שהיו מעורבים בקטטה:



"הגענו ליום כיף בלונה פארק, הכול היה נהדר, עד שאחרי שעה וחצי אחד הילדים קרא לי להגיע דחוף לאחד המתקנים", סיפרה המדריכה. "ברגע שהגעתי ראיתי את אחד החניכים שלי שוכב על הרצפה ועליו ישב מאבטח שעיקם לו את היד. כששאלתי אותו מה קרה הוא אמר שהוא 'התפלח לתור'. יכול להיות שהוא התפלח, אבל זה ילד, למה להרביץ ככה?".

 

לטענת המדריכה, לאחר שבעקשה ממנו לשחרר את החניך שלה החל המצב להתדרדר. "אחד החניכים אמר למאבטח שהוא מגזים ומאבטח אחר התנפל עליו וחנק אותו באלימות. אחרי כמה דקות התחילו לגרור את החניכים החוצה כאילו הם מחבלים. אני וחניך שעמד בצד אמרנו להם שהם לא בסדר, ואז חטפנו גז מדמיע לתוך הפנים".

 

לאחר שהוצאו ממתחם ה"לונה פארק" המשיכו הרוחות להתלהט. מתחנת המשטרה המשיכה המדריכה לספר: "ילדים קיבלו מכות, אני חטפתי אגרופים לגב ולפנים כי ניסיתי להפריד. את המשטרה אני הזמנתי כי המאבטחים התנהגו כמו עבריינים. החניכים שלי עוד מעט ישתחררו ואת המאבטחים צריכים לעצור כי זאת אלימות לא נתפסת. הם קיבלו מכות איומות ונראה שהם חיכו לרגע שיוכלו להרביץ, כאילו הם רצו אקשן".

 

גורם מקורב ל"לונה פארק" אמר כי המאבטחים הוזעקו לאחד המתקנים לאחר שכמה בני נוער לא נשמעו להוראות והתפרעו. "לאורך היום, בכמה מתקנים שונים. כמה מבקרים מתוך הקבוצה הפריעו בתור, עישנו ולא נשמעו להוראות המפעילים. אחרי שירדו מאחד המתקנים, כשחלק מהחברים שלהם עוד ממתינים בתור, ניסו כמה מהם להיכנס לאזור תפעולי שבו אסור להם להיות". הגורם ציין כי לאחר שהוצאו כמה מבלים מחוץ לשערי ה"לונה פארק" החלו כמה בני נוער לתקוף את המאבטחים באמצעות מכות ואבנים.

 

מהנהלת הלונה פארק נמסר בתגובה: "כמה בני נוער תקפו את מאבטחי הלונה פארק. לאור אירועי החנוכה, נכחו במקום שוטרים שתוך דקות בודדות התערבו והביאו את האירוע לסיומו המהיר".


פורסם לראשונה 18/12/2017 21:39

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים