שתף קטע נבחר

"סרקזם מושחז": אנימציות בסימן הכרזת טראמפ

בשבוע הבא ייפתח פסטיבל במגדל העמק ובצוות האומנותי בחרו להתרכז בהכרה של נשיא ארה"ב בירושלים. שתי תערוכות נוספות שיוצגו יעסקו ביום הולדת ה-70 למדינה


קריקטורה מהפסטיבל על הכרזת טראמפ ()
קריקטורה מהפסטיבל על הכרזת טראמפ

הצוות האומנותי מאחורי פסטיבל האנימציה, קומיקס וקריקטורה "אנימיקס" החליט לעסוק בהכרת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בירושלים כבירת ישראל ובזמן קצר הצליחו הקריקטוריסטים להעמיד תערוכה בנושא. ניסים חזקיהו, המנהל האומנותי של הפסטיבל, אמר: "הצלחנו בזמן אפס להעמיד תערוכה איכותית ועדכנית לגבי טראמפ וירושלים". הפסטיבל ייפתח בשבוע הבא במתנ"ס מדגל העמק.

 

חזקיהו הוסיף כי "הפסטיבל מתקיים זו השנה השביעית במגדל העמק ויכלול שלוש תערוכות: האחת תעסוק בהכרזת טראמפ והאחרות עוסקות ביום הולדת ה-70 למדינת ישראל. בפסטיבל תוצג כ-100 קריקטורות שונות של מיטב הקריקטוריסטים הישראליים, בהן גיא מורד, מישל קישקה, איתמר דאובה, עמוס אלנבוגין, מושיק לין ואחרים".



ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה ()
ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה

חזקיהו אמר על התערוכה סביב הצהרת טראמפ על ירושלים: "רוב הקריקטוריסטים ראו את הנזק שיצרה ההכרזה בעיתוי ולא במהות, והתייחסו להכרזה בסרקזם מושחז". הוא אמר כי "הפסטיבל מאוד חשוב לנו וזו ההזדמנות היחידה שלנו להנגיש את עולם הקריקטורה לתושבי הפריפריה. הצלחנו בזמן אפס להעמיד תערוכה איכותית ועדכנית לגבי טראמפ וירושלים, נושא שמסעיר את הזירה המדינית הבינלאמית ואת ישראל בימים האחרונים".

 

אלי ברדה, ראש העיר מגדל העמק הוסיף בתגובה: "מגדל העמק גאה לארח את פסטיבל אנימיקס, אני מזמין את הציבור ליהנות מתוכנית הפסטיבל האיכותית שבנינו השנה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים