שתף קטע נבחר

"אוהבים אותך ומבסוטים": צפו באיש שלא הפסיק לפרגן לנתניהו

"אורח אהוב, נמשיך לאהוב אותך, ילדים יזכרו לעד את הביקור ההיסטורי שלך". המנחה שלא חסך מראש הממשלה מחמאות מבהיר בשיחה עם ynet שאמר את הדברים על דעת עצמו: "כתבתי רק ראשי פרקים". צפו

 

 

"הראשון לזהות ", גרסת 2017: המשתתפים בטקס שנערך אתמול (ה') בכפר עין מאהל שבצפון, בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, הקשיבו במשך דקות לשבחים הרבים שהרעיף עליו מנחה האירוע, הפעיל הפוליטי ואיש הליכוד מוחמד אבו ליל. במשך כמעט חמש דקות שלמות הציג המנחה את נתניהו, הודה לו שוב ושוב על הביקור בעין מאהל, המטיר שלל מחמאות ודברי אהבה של ממש, ואף ציין כי "ילדים שיושבים בקהל יזכרו לעד את הביקור".

 

"קבלו את ראש הממשלה שלנו, האהוב עלינו, איש העשייה, איש הביטחון, איש השלום, איש שאחרי 70 שנה בא לביקור", אמר אבו ליל בפתח טקס חתימה על הסכם פיתוח במועצה לקראת עלייתו של נתניהו לנאום. "הוא אוהב את הזולת, הוא אוהב את עין מאהל, הוא בא לבקר אצלנו בכבודו, בצניעות הוא בא אלינו. ברוך בואך, אדוני ראש הממשלה, אהלן וסהלן". 

 

 

"מאמין בצניעות של ראש הממשלה". אבו ליל בטקס בעין מאהל (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
"מאמין בצניעות של ראש הממשלה". אבו ליל בטקס בעין מאהל(צילום: עידו ארז)

 (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
(צילום: עידו ארז)
 

"כל האנשים כאן, גם ערבים, גם יהודים, גם דרוזים, גם בדואים, גם נוצרים, כל האוכלוסייה, כולנו באו לקבל את פניך עם הפמיליה שלך", המשיך. "הם מוסרים, ראש הממשלה, 'יישר כוח', תמשיך ותצליח ואנחנו מאוד גאים. ילדים שיושבים כאן יזכרו את זה לעד, 'אני הייתי בביקור של ראש הממשלה בעין מאהל'.

 

"אתה אורח אהוב עלינו, ידיד שלנו, הכרנו אותך עוד מהילדות, אנחנו מאוד מודים לך. הרבה תודות על ביקורך לעין מאהל. כל עין מאהל הולכת לקבל את פניך. אדוני ראש הממשלה, זה ביקור מרגש, זה ביקור לבבי, מכל הלב, אנחנו אוהבים אותך, אנחנו מודים לך על הביקור ההיסטורי הזה. עשית היום היסטוריה בעין מאהל. זכינו שראש ממשלת ישראל יהיה האורח הרצוי, האורח האהוב. כי אנחנו אוהבים אותך מכל הלב. וזה לא צבוע. נמשיך לאהוב את מר בנימין נתניהו. אנחנו מאוד שמחים ומאוד מבסוטים שכבודו במקומו מונח... אני רוצה להאמין בצניעות של ראש הממשלה. ברוך בואך אלינו".

 

 

בראיון ל-ynet סיפר אבו ליל: "הביקור של ראש הממשלה היה מוצלח. הכפר שלנו מוזנח. קיבלנו מראש הממשלה 600 חלקות אדמה לזוגות צעירים, אזור תעשייה, הוא יסדר את הכניסה של הכפר ויסדר את הכביש כי אין רצף טריטוריאלי בינינו לבין כפרים אחרים. ראש הממשלה נענה לדרישתנו".

 

לשאלה אם מישהו הכתיב לו את המחמאות הרבות שהרעיף על נתניהו השיב: "אני כתבתי לי רק ראשי פרקים, ואני כתבתי הכול, אבל נאמתי בעל פה". לדבריו, "כל דבריי היו תמיכה. אם אני הייתי נכנס לעניין של אל אקצה וירושלים והגדה המערבית, לא היינו יוצאים מזה בעוד 10 שעות וזה לא הנושא שלנו".

 

לגבי הקשר שלו עם רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו סיפר אבו ליל: "הכרתי אותה עוד בקדנציה הראשונה שלו. אני הוזמנתי למלון קינג דיוויד כשהייתי מזכיר מועצה בירושלים, ואז בפעם הראשונה פגשתי את ראש הממשלה ורעייתו שאני מעריך אותה. האישה הזאת יש לה בית חם, והיא הובילה את ראש הממשלה שלנו לשלוש קדנציות".

 

אבו ליל סיפר גם על הרקע הפוליטי שלו: "אני השתתפתי בשיחות ובמשלחות השלום עם ירדן. ביקרתי עם המשלחת אצל המלך חוסיין זכרונו לברכה, השתתפתי בשיחות שלום אצל יאסר ערפאת, הייתי גם כן אצל שייח אחמד יאסין. עשיתי למען השלום כי אנחנו אחים במדינת ישראל".


פורסם לראשונה 28/12/2017 23:23

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עידו ארז
אבו ליל ונתניהו בטקס
צילום: עידו ארז
מומלצים