שתף קטע נבחר

ירי אזהרה? יריבו של מור נפצע בניסיון חיסול

עבריין בכיר ומוכר, שבעבר היה יד ימינו של ראש ארגון הפשע מיכאל מור, נורה ונפצע בינוני עד קשה באזור תעשייה בעכו. השניים הסתכסכו לאחר שאותו עבריין השתלט על עסקיו של מור, שהתגורר בחו"ל

 

מי ניסה לחסל את מקורבו לשעבר של ראש ארגון הפשע הבכיר? עבריין מוכר נפצע בצהריים (א') באורח בינוני עד קשה מירי באזור התעשייה "נעמן" בעכו. העבריין שנפצע היה בעבר יד ימינו של ראש ארגון הפשע מיכאל מור.

 

פרמדיקים של מד"א פינו את העבריין, גבר כבן 40, עם פציעות בפלג גופו התחתון למרכז הרפואי לגליל בנהריה. פרמדיק מד"א צבי זינגר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע, גבר כבן 40, שוכב בהכרה כשהוא סובל מפצעי ירי בגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים והוא פונה במהירות לבי"ח".

זירת הירי בעכו (צילום: תיעוד מבצעי מד"א) (צילום: תיעוד מבצעי מד
זירת הירי בעכו(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

 (צילום: אחיה ראב"ד) (צילום: אחיה ראב
(צילום: אחיה ראב"ד)

 (צילום: אחיה ראב"ד) (צילום: אחיה ראב
(צילום: אחיה ראב"ד)

הסתכסך עם העבריין שנורה. מיכאל מור (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
הסתכסך עם העבריין שנורה. מיכאל מור(צילום: הרצל יוסף)

גורמים משטרתיים אמרו כי מדובר באירוע "תמוה" שכן לדבריהם מדובר באדם "שאם כבר מגיעים אליו, לא יורים לו ברגליים". במשטרה אמרו עם זאת כי עדיין לא ברור כיצד בוצע הירי וייתכן כי שאר גופו של הפצוע לא היה חשוף ליורה.

 

במסגרת היריבות בין מור לפצוע, בשני מקרים שונים הונחו מטעני חבלה ברכב ששייך לאחותו של העבריין שנפצע היום. בעבר הוא היה יד ימינו של מור והם הסתכסכו לאחר שאותו עבריין השתלט על חלקים מעסקיו של מור בעת שהאחרון היה בחוץ לארץ.

 

כוחות גדולים ממשטרת עכו וימ"ר חוף החלו בחקירת נסיבות הירי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת הירי
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מומלצים