שתף קטע נבחר

הנשף של טראמפ לשנה החדשה: "2018 תהיה פנטסטית"

הנשיא האמריקני אירח את המסיבה המפוארת באולם הנשפים המוזהב באחוזת מאר-א-לאגו. בנאום לאורחים, בהם הבת איוונקה, ג'ארד קושנר ושר האוצר סטיב מנוצ'ין, מנה את הישגיו והכריז: "השנה תהיה אדירה". על דבריו של קים ג'ונג און כי "הכפתור הגרעיני על השולחן": "אנחנו כבר נראה"

 

 

 

במסיבה מפוארת באחוזה הפרטית מאר-א-לאגו שבפלורידה, ניבא הלילה (יום ב') הנשיא האמריקני דונלד טראמפ כי 2018 תהיה "שנה אדירה". צפו בתמונות מחגיגות הסילבסטר של טראמפ.

 

לבוש טוקסידו אלגנטי אמר הנשיא טראמפ לאורחי הנשף לרגל השנה האזרחית הקשה, בהם בתו איוונקה טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר וכן שר האוצר סטיב מנוצ'ין, כי שוק המניות ימשיך להתחזק וכי עוד חברות ימשיכו להיכנס לשוק האמריקני "בקצב מסחרר". הוא מנה הישגים שונים כולל רפורמת המס הגדולה, ביטול האיסור למנוע קידוחי נפט בקוטב הצפוני וכן השינויים בחוק הבריאות הלאומי.

המשפחה הראשונה על השטיח האדום (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
המשפחה הראשונה על השטיח האדום(צילום: רויטרס)

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)
 

"2018 תהיה פנטסטית", אמר עם כניסתו לאולם הנשפים המוזהב במאר-א-לאגו שבפלורידה על שטיח אדום, מלווה ברעייתו מלניה ובנם בארון. טראמפ כמובן גם התבקש להגיב לדבריו מהלילה של שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און כי "הכפתור לשיגור הנשק הגרעיני נמצא תמיד על שולחנו", ואמר: "אנחנו כבר נראה".

 

מאז הושבע טראמפ לתפקיד בינואר של השנה שעברה, הוא בילה לא מעט בנכסיו הפרטיים, כמו זה שבפלורידה. הוא סירב להיפרד מנכסיו ומאימפריית המלונות שלו, וחטף לא מעט ביקורת ממומחי אתיקה.

 

גם שר האוצר סטיב מנוצ'ין הגיע לחגוג (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
גם שר האוצר סטיב מנוצ'ין הגיע לחגוג(צילום: רויטרס)

איוונקה טראמפ, ג'ארד קושנר והילדים (צילום: AP) (צילום: AP)
איוונקה טראמפ, ג'ארד קושנר והילדים(צילום: AP)

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)

מלניה טראמפ בתוך המוני החוגגים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מלניה טראמפ בתוך המוני החוגגים(צילום: AFP)

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)

 (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
(צילום: רויטרס)
 

אתמול ספג טראמפ אש מכיוונו של הנשיא האיראני חסן רוחאני לאחר שהנשיא האמריקני התייחס, עוד לפני הנשיא האיראני עצמו, למהומות שפרצו באיראן כבר בשבוע שעבר נגד השלטון והביע תמיכה במפגינים. "מי שקורא לאיראנים טרוריסטים לא יכול להביע הזדהות איתם", אמר רוחאני בישיבת ממשלה.

 

"האיש הזה באמריקה שמביע היום הזדהות עם עמנו שכח שרק לפני כמה חודשים הוא קרא לאומה האיראנית 'טרוריסטים'", אמר אמש רוחאני. "לאיש הזה, שמתנגד לאומה האיראנית בכל מאודו, אין זכות להביע הזדהות עם האיראנים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
המשפחה הראשונה. מלניה, דונלד ובארון טראמפ
צילום: רויטרס
מומלצים