שתף קטע נבחר

נציגי "מולד": יאיר נתניהו קילל אותנו

לדברי סני ארזי מארגון "מולד", בנו של ראש הממשלה התפרץ וקילל "כוס אמאמא שלכם יא שמאלנים" לאחר שהעירו לו שאיחר ב-45 דקות

 

יאיר נתניהו. ארכיון (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
יאיר נתניהו. ארכיון(צילום: מוטי קמחי)

אנשי ארגון השמאל "מולד" טוענים כי יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, הטיח בהם אתמול (יום ג') "כוס אמאמא שלכם יא שמאלנים". הדברים נאמרו בפגישת גישור שהתנהלה בין הצדדים על רקע תביעת לשון הרע שהגישו זה נגד זה. משפחת נתניהו ועו"ד כהן לא הגיבו על הדברים.

  

נציג "מולד" סני ארזי כתב בפייסבוק על המפגש עם יאיר נתניהו. לדבריו, בנו של ראש הממשלה איחר ב-45 דקות, ולאחר שהעירו לו על כך, איבד כל רסן, קילל ועזב את החדר. "כנראה הוא ממש לא רגיל לכך שאדם פשוט שכמותי מעז להעיר לאיש כה נכבד ומורם מעם שכמותו", כתב ארזי.

הפוסט שנכתב בעקבות המפגש עם יאיר נתניהו ()
הפוסט שנכתב בעקבות המפגש עם יאיר נתניהו
 

הוא הוסיף: "קצת לפני כן, בא כוחו, עורך הדין המכובד מר יוסי כהן, הסביר לי ולחבריי ממולד שליאיר הצעיר אין על מה להתנצל בפנינו על כך שטען שאנחנו אנטי־ציונים הממומנים על ידי ארגון להשמדת ישראל. לדעתו זה באמת לגיטימי לגמרי לטעון שאנחנו חותרים תחת קיומה של המדינה, למה? כי בין היתר אנחנו קוראים בגלוי, רחמנא ליצלן, להחלפת השלטון".  

  

"מולד" הגישו תביעת דיבה על סך 140 אלף שקל נגד יאיר נתניהו, שכינה את הארגון בפייסבוק "אנטי ציוני" וטען שהוא ממומן על ידי "הקרן להשמדת ישראל". בתגובה, הוא הגיש תביעה שכנגד בגין לשון הרע, פגיעה בפרטיות ונזיקין על סך 139,621 שקלים. בדברי המבוא לתביעה טען נתניהו שב“מולד” ניסו, באופן ציני ושפל, לביישו ולהלבין את פניו ברבים באמצעות פרסום כזבים מכוערים שאין בהם ולו שמץ של אמת.

  

התביעה עוסקת בפוסט של “מולד” מה־30 ביולי השנה, שכותרתו “חמישה דברים שלא ידעתם על יורש העצר, יאיר נתניהו”. את הפרסום ליווה צילום של נתניהו בבגדי ליצן עם כתר לראשו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
יאיר נתניהו
צילום: מוטי קמחי
מומלצים