שתף קטע נבחר

שני מורים חשודים שהטרידו מינית תלמידים בתיכון

שני מורים מתיכון באזור תל אביב נחקרו לאחרונה במשטרה בחשד שהטרידו מינית תלמידים ותלמידות - ושוחררו. התלמידים התלוננו כי אחד המורים ביצע בעצמו מעשה מגונה בפני התלמידים והציע להדגים עליו. אחרים העידו כי בתמורה למגע מיני הם תוגמלו בציון טוב. אחד המורים מכחיש. העירייה: "השניים הושעו"

המשטרה חוקרת אם שני מורים בתיכון גדול באזור תל אביב, המונה יותר מ-800 תלמידים, הטרידו מינית בחודש האחרון תלמידים ותלמידות מהשכבה העליונה במהלך ימי הלימודים במוסד החינוכי. את הידיעה על כך פרסמה לראשונה מירב שלמה-מלמד ב"ידיעות תל אביב-יפו".  

 

מעדויות שהגיעו לידי ynet עולה כי לפני כחודש פנו כמה תלמידות לאחד המורים בבית הספר ושיתפו אותו כי במהלך שיעור ביולוגיה אחד המורים הוותיקים בבית הספר הדגים על עצמו מול הכיתה כיצד להגיע לפורקן מיני, דיבר איתם על גודלו של איבר מין הגברי ואף הציע לתלמידים להדגים זאת עליו. 

התיכון שבו בועצו המעשים על פי החשד ()
התיכון שבו בועצו המעשים על פי החשד

שני תלמידים נוספים אף העידו כי המורה נהג לגעת בהם בצורה מינית ולאחר ששיתפו איתו פעולה היה מתגמל אותם בציון גבוה בתעודה.

 

במקרה אחר, בסיור שערכה יועצת בית הספר, היא פתחה את את דלת אחת הכיתות במבנה וראתה מורה אחר יושב צמוד מאוד לאחד מתלמידי כיתה ח'. הדבר עורר בה חשש שמשהו אינו כשורה.

 

המורה טען שהוא עוזר לתלמיד בביולוגיה, אולם לאחר שצוות בית הספר דובב את הנער, זה סיפר להם שבמשך תקופה המורה נצמד אליו, שאל אותו שאלות על פורקן מיני ואף הציע לקחת אותו אליו על מנת לסייע לו בתחום. ועד ההורים המרכזי באזור התכנס אתמול לישיבת חירום שבה דרש להשעות את מנהל בית הספר, שהוא האחראי על צוות המורים.

 

שני המורים נחקרו במשטרה, הכחישו את הטענות נגדם וטענו כי מדובר בניסיון להתנקם בהם. אחד המורים החשודים אמר בשיחה עם ynet כי לא היו דברים מעולם וציין: "העובדות הוכיחו שבחלק שיוחס לי לא היה כלום. אצלי הכול בסדר ואני מכחיש בתוקף שפגעתי מינית בתלמידים".

 

מאז נודע דבר החקירה, הפך הנושא לשיחת היום בקרב מורי בית הספר. "שמעתי על זה אתמול, ואם זה נכון, זה מזעזע", אמר אחד המורים בשיחה עם ynet. "יש לנו הרבה מאוד סכסוכים שקשורים גם לזה שפתחו בית ספר חדש באזור. המשטרה חייבת לבדוק את העניין, כי אם באמת פגעו מינית בתלמידים זה חמור מאוד", הוסיף.

 

גורם במשטרה אישר בשיחה עם ynet כי מתנהלת חקירה נגד שניים ממורי בית הספר וכי שניהם נחקרו בעקבות תלונה שהוגשה נגדם. כמו כן ציין הגורם כי השניים שוחררו לביתם בתנאים מגבילים, הכוללים בין היתר הרחקה מבית הספר, וכי בכוונת המשטרה לגבות עדויות נוספות מתלמידים שלטענתם נפגעו מהם.

 

מהעירייה שבתחומה נמצא התיכון נמסר בתגובה: "שני המורים הורחקו מבית הספר ל-30 יום והעירייה נמצאת בתהליכי השעייתם עד תום ההליכים. משרד החינוך והעירייה הקימו צוות, הכולל את השירות הפסיכולוגי החינוכי והייעוץ החינוכי, על מנת להיערך לחזרתם של התלמידים ללימודים בשבוע הבא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
התיכון שבו מלמדים המורים שנחקרו
מומלצים