שתף קטע נבחר

שנה למסע הרצח במגדל: "האושר כבה בשנייה אחת"

מאות השתתפו באזכרתם של דור כרסנטי, ילדיה יוסף ובנימין, ובן השכנים נחמן עתיה ז"ל, שנרצחו לפני כשנה ע"י אבי המשפחה נדב סלע. אמה של דור ספדה: "בטוחה שהפכת למלאך לרגלי האל. נרדוף אותו עד שיקבל את העונש החמור ביותר"

מאות בני אדם הגיעו היום (ג') לבית העלמין במושבה מגדל במלאת שנה למסע הרצח שבו נרצחו דור כרסטני, שני ילדיה ובן השכנים, נחמן עתיה. "אהבת את דרך התורה ואני בטוחה שהפכת למלאך לרגלי האל", אמרה רווית סבג, אמה של דור. הארבעה נרצחו לפני כשנה על ידי אבי המשפחה, נדב סלע.

אמא של דור על קברה. "הענקתם לנו אושר בלתי מוסבר" (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
אמא של דור על קברה. "הענקתם לנו אושר בלתי מוסבר"(צילום: אפי שריר)

אביו של נחמן עתיה ז"ל (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
אביו של נחמן עתיה ז"ל(צילום: אפי שריר)

"היית אמא לתפארת ואני בתור אמא קינאתי בך, שהייתה בך אהבה אינסופית, אהבה מושלמת ליוסף ובנימין. דאגת שהם יהיו מאושרים וראו את האושר הזה עליהם", הספידה סבג. "יוסף ובנימין, הענקתם לנו אושר בלתי מוסבר. איך אפשר להתאהב ככה בילדים קטנים ורכים? הוכחתם לי שאפשר והענקתם לי אושר עילאי אינסופי. כל מפגש אתכם לחץ על כפתור האושר בלב".

 

"האושר כבה לפני שנה בשנייה אחת, השנייה שבה הרשע לקח את חייכם באכזריות כל כך גדולה.לעולם נזכור ולא נשכח, נזכור ולא נסלח. נדאג ונרדוף אותו עד שיקבל את העונש החמור ביותר", הבטיחה הסבתא. "אני מבקשת מכם, תדאגו שיקבל גם את עונשו מלמעלה".

 

 

 (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
(צילום: אפי שריר)

 (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
(צילום: אפי שריר)

 (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
(צילום: אפי שריר)

בני המשפחה פתחו במסע בפייסבוק שבו ביקשו להדליק נרות לזכר יקירהם המנוחים.

 

מסע הרצח הנורא התרחש בשבת לפני כשנה, כאשר האחים נחמן ונתן עתיה הוזמנו לבקר בביתו של הרוצח ולשחק עם ילדיו. בעוד הילדים משחקים בחלון והאם דור מכינה את הדברים לארוחת השבת, לקח סלע סכין ודקר אותה למוות. הוא המשיך לסלון, ניגש לנתן ודקר אותו כמה פעמים עד שהעמיד פני מת.

נתן. היחיד ששרד את מסע הרצח (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
נתן. היחיד ששרד את מסע הרצח(צילום: אפי שריר)
 

 (צילום: אפי שריר) (צילום: אפי שריר)
(צילום: אפי שריר)

אחר כך הוא ניגש לאחיו של נתן, נחמן, דקר אותו והשליך את גופתו למרתף הבית. בהמשך שיסף את גרונו של בנו יוסף, שהיה בן שנה ושמונה חודשים, ניגש למיטתו של בנימין, שהיה כבן 8 חודשים, ורצח גם אותו.

 

משפטו של סלע מתנהל בימים אלה. הפסיכיאטרים מטעם המדינה קבעו כי סלע היה שפוי בעת המעשה, אך סניגורו מנסה להוכיח שהוא אינו שפוי. בשבועות האחרונים התגלעו עימותים בין בני משפחתו של סלע לבין משפחת אשתו ז"ל. אחיו של הרוצח נעצר לכמה ימים לאחר שפרסם בפייסבוק איומים נגד משפחת הנרצחת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפי שריר
אמא של דור כרסנטי על קברה
צילום: אפי שריר
מומלצים