שתף קטע נבחר

בית הזוועות: 13 הילדים אכלו פעם ביום והתקלחו פעמיים בשנה

ההורים מקליפורניה שהתעללו שנים בילדיהם וכלאו אותם יופיעו היום בבית המשפט לראשונה מאז חשיפת הסיפור השבוע. מקור המקורב לחקירה סיפר ל-NBC שהילדים נכבלו לרהיטים בבית ושהמקום היה מלא בשתן. אחותה של האם: "לא הרשו להם לצאת החוצה, לארח חברים ולצפות בטלוויזיה"

 

 

בארצות הברית עדיין מתקשים לעכל את הסיפור המחריד שהתגלה בתחילת השבוע בקליפורניה: הורים התעללו במשך שנים ב-13 ילדיהם וכלאו אותם בבית. כשכוחות הביטחון הגיעו לבית בעיר פריס לאחר שאחת מבנות המשפחה, נערה בת 17, הצליחה לברוח ולדווח לרשויות, הם מצאו בפנים 12 ילדים, בני שנתיים עד 29, כשחלקם קשורים בשלשלאות, כבולים למיטות, סובלים מתת-תזונה קשה ומלוכלכים.

 

עוד חדשות מעניינות מהעולם בדף הפייסבוק של דסק החוץ

ברחה מבית הזוועות עם טלפון ישן ותמונות מפלילות: "פחדתי שירצחו אותי"

 

רשת החדשות NBC דיווחה היום (יום ה') מפי מקור המקורב לחקירה ש-13 האחים, ילדיהם של דייוויד אלן טורפין, בן 57, ולואיז אן טורפין, בת 49, הורשו לאכול מדי יום מנת אוכל אחת והתקלחו פעמיים בשנה.

 

 

בית הזוועות בעיר פריס, קליפורניה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בית הזוועות בעיר פריס, קליפורניה(צילום: AFP)
ההורים המתעללים צפויים להתייצב היום בבית המשפט וככל הנראה יוגש נגדם כתב אישום בגין עינויים, סיכון ילדים וסעיפים רבים אחרים.

 

בת ה-17 ברחה מהבית והזעיקה את הרשויות

המקור ששוחח עם רשת NBC סיפר שהילדים נקשרו לרהיטים ושהחדרים בבית היו מלאים בשתן.

 

הנערה שחשפה את בית הזוועות עשתה זאת באמצעות טלפון נייד שמצאה בבית. בבוקר יום ראשון האחרון היא נמלטה, התקשרה למשטרה ודיווחה כי היא מוחזקת על ידי הוריה בניגוד לרצונה - וכי אחיה עוד מוחזקים במקום. השוטרים הגיעו לבית המשפחה בעיר פריס, שנמצאת כשעתיים נסיעה מלוס אנג'לס, ונדהמו. ריח רע מאוד וחשכה שררו במקום.

 

דיוויד ולואיז טורפין (צילום: AFP) (צילום: AFP)
דיוויד ולואיז טורפין(צילום: AFP)

ממשרד השריף נמסר כי חלק מהילדים שנמצאו בבית היו כבולים בשרשראות ומנעולים. "ההורים לא יכלו לספק באופן מיידי סיבה הגיונית לכך שהילדים שלהם כבולים כך", נמסר בהודעת המשטרה. השוטרים גילו בית בלי גישה למים או מזון ראויים, ומסרו כי אפילו לא הבינו בתחילה ששבעה מבני המשפחה הם בגירים - כיוון שהם רזים באופן קיצוני. השוטרים חשבו שהנערה בת ה-17 שדיווחה על הזוועה היא ילדה בת 10.

 

"לבני היו הרבה ילדים כי אלוהים רצה זאת ממנו"

בטי טורפין, אמו בת ה-81 של דיוויד, סיפרה לרשת NBC על משפחתו של בנה: "הם היו כמו כל משפחה רגילה אחרת. והם היו ביחסים טובים. אני לא סתם אומרת את הדברים האלה. הילדים האלה - נדהמנו. הם היו 'מתוקים' ככה ו'מתוקים' ככה זה לזה".

 

טורפין סיפרה לכלי תקשורת אחר שבנה אמר לה שיש לו הרבה ילדים משום שאלוהים רצה זאת ממנו ושהדבר תאם את אמונתו הנוצרית.

 

"לא הרשו לילדים לצפות בטלוויזיה". משפחת טורפין ()
"לא הרשו לילדים לצפות בטלוויזיה". משפחת טורפין

אחותה של לואיז, תרזה רובינט, סיפרה שהיא לא הייתה בקשר עם אחותה, אבל שלא הייתה לה סיבה לחשוד במשהו. "תמיד חשבנו שהיא חייה חיים מושלמים", היא אמרה בראיון מביתה בנוקסוויל, טנסי. "היא סיפרה לנו שהם כל הזמן הלכו לדיסנילנד". לדבריה, אחותה עזבה את הבית בגיל 16 כדי להתחתן עם טורפין. היא הוסיפה שבני הזוג טורפין סירבו לתת לילדים שלהם להסתובב בחוץ ולבלות זמן רב עם ילדים אחרים. "לא הרשו להם לצפות בטלוויזיה. לא הרשו להם לשוחח בטלפון, לארח חברים, דברים כאלה. דברים רגילים שילדים עושים", אמרה רובינט.

 

שכנים של המשפחה סיפרו כי הם המומים מהמעצרים. "לא היה לי מושג שזה קורה", מסר שכן שגר מעבר לפינה. "לא ידעתי שיש ילדים בבית". השכן סיפר כי לפני כמה שנים הוא ואימו ראו כמה בני משפחה בחצר הבית וכי שוחח עימם - "אך הם לא אמרו מילה". שכנים אחרים תיארו את המשפחה כקנאית מאוד לפרטיותה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
יואשמו בעינויים ובסיכון ילדים. ההורים המתעללים מקליפורניה
צילום: AFP
מומלצים