שתף קטע נבחר

חנתה בחניית נכים: השוטרת החצופה בבריטניה

סימינה מאנטין, שוטרת ילידת רומניה, הושעתה מעבודתה לאחר שהחנתה ניידת בחניית נכים והלכה לקנות עוגות לעמיתיה. היא תבעה את המשטרה בגין אפליה גזעית, אך הפסידה. עמיתיה תיארו אותה כאדם גס רוח ואימפולסיבי

קיללה ילד שרב עם אמו. השוטרת סימינה מאנטין ()
קיללה ילד שרב עם אמו. השוטרת סימינה מאנטין

 

זאת כנראה אשת אכיפת החוק החצופה ביותר בממלכה המאוחדת: סימינה מאנטין היגרה מרומניה לבריטניה בשנת 2006. השוטרת בת ה-36 מהעיר וולברהמפטון הושעתה מעבודתה במשטרת ווסט מידלנדס לאחר שהחנתה ניידת בחניית נכים והלכה לקנות עוגות לעמיתיה לעבודה.

 

עוד חדשות מעניינות מהעולם בדף הפייסבוק של דסק החוץ

 

מאנטין הגישה תביעה נגד השעייתה בבית דין לענייני עבודה וטענה שהייתה קורבן לאפליה גזעית ושניהלו נגדה "ציד מכשפות". העיתון "דיילי מירור" דיווח אתמול (יום א') שתביעתה של מאנטין נדחתה.

 

(אילוסטרציה) (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
(אילוסטרציה)(צילום: shutterstock)

בית המשפט שמע ממפקדיה של השוטרת שהיא גילתה כמה פעמים בעיות משמעת ושפעם אחת נקראה לטפל בעימות בין אם לבנה ואז החלה לקלל את הילד. במקרה אחר היא הגיעה לזירת תאונת דרכים, אך במקום לצאת מהניידת ולבדוק מה מצב נוסע שנפצע, היא נשארה בתוכה ואפילו לא לקחה את מספר לוחית הרישוי של הרכב הפוגע. יתר על כן, היא נכשלה פעמיים במבחן מיומנויות נהיגה, וטענה שהמדריכים בקורס היו גזעניים.

 

עמיתיה לעבודה של מאנטין תיארו אותה כחצופה, גסת רוח, אימפולסיבית ודעתנית, וגם לאחר שהגיעה לשימוע בעניינה היא החלה לצעוק ולנופף את ידיה בזעם.

 

אין זו הפעם הראשונה שהשוטרת הבעייתית החנתה ניידת משטרה בחניית נכים, ובעבר היא הוזהרה שלא לעשות זאת יותר. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לא בעיית המשמעת הראשונה שלה. סימינה מאנטין
מומלצים