שתף קטע נבחר

חיסול הישראלי בתאילנד: "אחד החשודים הודה במעשה"

כלי תקשורת במדינה מדווחים כי דולב זוארץ, שנעצר יחד עם אייל בוקל בחשד לחיסולו של מאור מלול בתחילת השבוע, הודה כי דקר למוות את מלול. לפי הדיווח, בוקל היה הנהג באירוע. היום השניים צפויים לערוך שחזור בליווי אבטחה כבדה

 

בוקל וזוארץ (משמאל). הודה בדקירה של מלול ()
בוקל וזוארץ (משמאל). הודה בדקירה של מלול

דולב זוארץ הודה כי הוא שדקר למוות את העבריין מאור מלול בתחילת השבוע באי קוסמוי בתאילנד. כך דיווחו היום (ד') כלי תקשורת במדינה. זוארץ נעצר כמה שעות לאחר החיסול של מלול, שהיה עבריין יריב במלחמת הכנופיות בשרון, יחד עם אייל בוקל.

 

לפי הדיווחים בוקל היה הנהג שדרס את מלול, שרכב על אופנוע עם בת זוגו. לאחר מכן יצא זוארץ מהרכב ודקר את מלול למוות. בעבר ניסה מלול לפגוע באחיו של אייל, ברוך בוקל, וכנראה זה היה המניע למעשה.

 


סכינים שנמצאו ברשותם של שני החשודים ()
סכינים שנמצאו ברשותם של שני החשודים

זוארץ (מימין) וסוקל בתחנת המשטרה לאחר מעצרם ()
זוארץ (מימין) וסוקל בתחנת המשטרה לאחר מעצרם

לפי דיווח אחר בתאילנד צפויים זוארץ ובוקל לערוך היום שחזור של המעשה. מאות אנשי ביטחון אמורים לאבטח את השחזור בשל חשש כי תהיה פעולת נקם נגד השניים.

 

הם אמורים להגיע לזירת הרצח, למקום שבו נטשו את רכבם, וכן לשחזר את מסלול הבריחה. השניים נמלטו לשטח מיוער ומשם ברחו בסירת מנוע והצליחו להגיע לנמל התעופה. לפי המשטרה המקומית, זוארץ ובוקל תכננו להמריא לפיליפינים, אך כאמור נתפסו בנמל התעופה.

 

זוארץ ובוקל נעצרו ביום ראשון השבוע באי קוסמוי והובאו לתחנת המשטרה אזוקים בידיהם ומוקפים בשוטרים ובאנשי ביטחון חמושים. כל הציוד שנמצא ברשותם הונח על שולחן בתחנה, ומפקד המשטרה תדרך את פקודיו בעניין.

 

 

בסרטון נוסף שפורסם בתאילנד נראים צוותי משטרה מאתרים את הציוד שהותירו אחריהם שני החשודים בחיסול. בסרטון ניתן לראות שלושה סכיני מטבח שעליהם כתמי דם ועוד סכין מפלסטיק. בתיק נמצאו גם בגדים, נעלי ספורט ומפתח לחדר בבית מלון.

 

החיסול אירע בכביש מרכזי בקרבת חוף צ'אוונג הפופולרי. בתיעוד מצלמות האבטחה נראה ג'יפ כסוף מסוג הונדה CRV פוגע בקטנוע שעליו רכב מלול יחד עם אשתו רחלי. מלול קם בניסיון לסייע לאשתו, אולם נאלץ להימלט מהג'יפ שנסע לאחור. שניות לאחר מכן נפגע מלול בשנית מהרכב, ומתוכו יצא אדם לבוש שחורים והחל לדקור אותו. מייד לאחר מכן נכנס הדוקר למכונית ונמלט מהמקום. מלול פונה לבית חולים בקוסמוי בשם "בנגקוק הוספיטל", שם מת מפצעיו. אחיו ואשתו, שנפצעה קל בשל הנפילה מהאופנוע, פונו לטיפול בבית החולים.

 

חשבון ארוך בין המשפחות

בנובמבר 2016 פורסם ב-ynet כי מלול ואדם נוסף, רון שבח, ניסו לחסל את העבריין ברוך בוקל בנתניה. על פי כתב אישום שהוגש נגדם, ב-30 באוגוסט 2015 רכב בוקל על קטנוע לביתו בנתניה. מלול ושבח חיכו לו במכונית טויוטה. מלול נהג, שבח ישב מאחור. כשהבחינו בו האיץ מלול ופגע במתכוון בקטנוע. בוקל נפל ונפגע. שבח יצא מהרכב חמוש באקדח טעון ועוטה מסכה והתקרב לבוקל. השניים נאבקו על האקדח, ירייה נורתה, ובוקל נפצע בירך השמאלית. הוא הצליח לקחת את האקדח משבח והסיר ממנו את המסכה.

 

במסגרת הסדר טיעון עם השניים הורשע מלול בסיוע לחבלה בנסיבות מחמירות ונידון ל-20 חודשי מאסר בלבד. ההסדר הושג עקב קשיים ראייתיים בתיק ועקב חשש של הפרקליטות מחשיפת דרכי הפעולה של המשטרה במהלך המשפט. בפרקליטות חששו מחשיפת תיעוד וידאו ש"ישפיע על משטרת ישראל ועל האמצעים שברשותה".

 

כמה חודשים לפני ניסיון החיסול נרצח ביריות בכפר יונה אבי מלול, אחיו של מאור. בנוסף נעשה ניסיון לחסל את אחיו של בוקל באמצעות מטען חבלה שהונח באופנועו. המטען התפוצץ, והאח נפצע באורח קשה. כמו כן הוצת ונשרף עסק של בוקל בנתניה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים