שתף קטע נבחר

הירי בשוגג בשוטר: אישום נגד הנהג שפרץ מחסומים ונמלט

אסף אלסעדוניה, שנעצר לאחר שנמלט משוטרים שביקשו לעצרו, נאשם בסיכון חיי אדם במזיד בנתיב תחבורה ונהיגה בפסילה. במהלך האירוע נורה אחד השוטרים בידי בלש ונפצע קשה

 

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש היום (יום ה') כתב אישום נגד אסף אלסעדוניה, שנאשם בסיכון חיי אדם במזיד בנתיב תחבורה, נהיגה בזמן פסילה ונהיגה ללא ביטוח. הוא נעצר לאחר שפרץ מחסום משטרתי בלוד ונמלט. בתום המרדף אחריו נורה בשוגג שוטר בידי בלש ונפצע קשה. 

 

האירוע התרחש לפני כשבוע וחצי, אז, סמוך לשעה 02:00, נהג אלסעדוניה במכוניתו הפרטית מסוג מאזדה כשלצידו ישוב אדם נוסף. הוא הגיע למחסום המשטרתי שהוקם בציר המסגר בלוד. כשהתקרבו השוטרים לבדוק את מסמכיו - פתח במנוסה.

 



 (צילום: רענן בן צור) (צילום: רענן בן צור)
(צילום: רענן בן צור)

 

השוטרים החלו במרדף אחרי הנאשם, תוך שהוא נוהג בפראות. אחת מניידות המשטרה ניסתה לעקוף אותו ולהביא לעצירתו - אך הוא סטה מנתיב נסיעתו, חסם את הניידת וניסה לנגח ולדחוף אותה אל הנתיב הנגדי. בהמשך חצה אלסעדוניה צמתים ברמזור אדום תוך שהוא גורם לנהגים אחרים לסטות עם רכביהם כדי להימנע מפגיעה.

 

לפי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד אורי רינצקי מפרקליטות מחוז מרכז, אלסעדוניה המשיך בנהיגה הפרועה לאורך כביש 1 ונתיבי איילון, שבמהלכה הוא זגזג תכופות בין נתיבים ומכוניות. בינתיים, פרסו הכוחות מחסומים נוספים שאף כללו דוקרנים - אך גם אותם הוא פרץ. סמוך למחלף קק"ל, שם הוקם אחד המחסומים, האיץ הנאשם לעבר השוטרים. בתגובה, כדי לעצרו, ירה אחד השוטרים לעבר אחד מגלגלי הרכב של אלסעדוניה - אך גם הצעד זה לא בלם אותו.

 

 

רק כעבור כמה קילומטרים נוספים, סמוך לתחנת הדלק "פז" שבמחלף הסירה, הצליחה ניידת אחרת לעקוף את מכוניתו של הנאשם ולהביא לעצירתה. במהלך ההשתלטות עליו נורה אחד השוטרים בידי בלש שהיה במקום ונפצע קשה. במקביל, מח"ש חוקרת את נסיבות הירי בשוטר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רענן בן צור
זירת האירוע
צילום: רענן בן צור
מומלצים