שתף קטע נבחר

ניקי היילי מכחישה שניהלה רומן עם טראמפ: "שמועה דוחה"

שגרירת ארה"ב לאו"ם אמרה בראיון ל"פוליטיקו" כי השמועה, שהוצתה על ידי מחבר הספר "אש וזעם: בתוך הבית הלבן של טראמפ", ממחישה את סוג ההאשמות שנשים בעמדות כוח נאלצות להתמודד איתן. "כשאת נחושה - מנסים להקטין אותך", הוסיפה. בספר נטען כי טראמפ והיילי בילו "כמות נכבדה של זמן בפרטיות" במטוס הנשיאותי

 

היילי וטראמפ בעצרת הכללית של האו"ם (צילום: EPA) (צילום: EPA)
היילי וטראמפ בעצרת הכללית של האו"ם(צילום: EPA)

שגרירת ארצות הברית לאו"ם, ניקי היילי, הכחישה את השמועה שהוצתה על ידי מחבר הספר "אש וזעם: בתוך הבית הלבן של טראמפ", מייקל וולף, בדבר רומן שניהלה לכאורה עם הנשיא דונלד טראמפ, ואמרה כי היא "דוחה" וממחישה את סוגי ההאשמות שנשים מתמודדות איתן במקום עבודתן. "זה לחלוטין לא נכון", אמרה היילי בראיון לפודקאסט של "פוליטיקו", ששודר אתמול (ו'). "אבל זה חלק מנושא גדול יותר שאנחנו צריכים תמיד להיות מודעים אליו. בכל נקודת זמן בחיי, שמתי לב שאם את מבטאת את דעתך ואת נחושה ואומרת את מה שאת מאמינה בו, יש אחוז קטן של אנשים שמתרעמים על כך", הוסיפה היילי. "והאופן שבו הם מתמודדים עם זה הוא לנסות לזרוק חצים, שקרים או לא, כדי להקטין אותך".

 

היילי, שהייתה האישה הראשונה שכיהנה כמושלת מדינת דרום קרוליינה לפני שנכנסה לתפקיד בממשל טראמפ, אמרה שהיא נאלצה להתמודד עם מתקפות דומות ושמועות גסות לאורך כל הקריירה הפוליטית שלה. "זה לא משהו שקרה רק כחברת קבינט. ראיתי את זה כמחוקקת, ראיתי את זה כשהייתי מושלת, אני רואה את זה עכשיו, אני רואה אותם עושים את זה לנשים אחרות", אמרה היילי, שהוסיפה כי המתקפות לא מרתיעות אותה ולא ימנעו ממנה לעשות את עבודתה.

 

 

 

 


"אני רואה אותם עושים את זה גם לנשים אחרות". היילי (צילום: AFP) (צילום: AFP)
"אני רואה אותם עושים את זה גם לנשים אחרות". היילי(צילום: AFP)

"האם אני אוהבת את זה? לא. האם זה צודק? לא. האם זה יאט אותי? לא ולא", אמרה היילי. "בכל פעם שזה קרה, זה רק גרם לי להילחם חזק יותר, זה רק גורם לי לעבוד קשה יותר. ואני עושה את זה למען נשים אחרות שניצבות מאחוריי". השמועה שהיא מתמודדת איתה עכשיו מתודלקת על ידי וולף, שאמר בראיון עם ביל מאהר בשבוע שעבר שהספר שכתב מכיל רמז לגבי זהותה של מישהי שטראמפ ניהל איתה רומן. וולף אמר שהוא "בטוח לחלוטין" שהטענה נכונה, אך היא "כל כך נפיצה שפשוט לא הייתה בידי הוכחה ניצחת".

 

שורה בספר, שבה נכתב כי טראמפ והיילי מבלים בפרטיות "כמות נכבדה של זמן" במטוס הנשיאותי הובילה את הקוראים לשער שמדובר בה. היילי, לעומת זאת, אמרה בראיון ל"פוליטיקו" כי הייתה רק פעם אחת במטוס הנשיאותי, וכי "היו עוד כמה אנשים בחדר בזמן שהייתי שם". היא הוסיפה: "מעולם לא דיברתי עם הנשיא על העתיד שלי ואני אף פעם לא לבד איתו". טראמפ כינה בעבר את הספר "אש וזעם" – "מזויף" והבית הלבן קרא לו "ספר מלא בשקרים".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים