שתף קטע נבחר

חשד: בני 17 איימו לחשוף "תקיפה מינית" - וסחטו בן 60

במשך חודשים עקבו שלושה נערים אחר תושב הרצליה למקום עבודתו ולביתו, ואיימו עליו כי אם לא יעביר אליהם כספים - הם יפיצו שתקף מינית נערה בת 17. לפי החשד, באיומי סכין סחטו הנערים 30 אלף שקל ושדדו מוצרי חשמל

משטרת הרצליה עצרה שלושה נערים בני 17 בחשד שסחטו כספים מתושב העיר ושדדו ממנו רכוש. החקירה העלתה כי החשודים נהגו לאיים על קורבנם כי יפיצו מצג שווא שלפיו האיש תקף מינית את חברתו של אחת מהם. מעצרם של שניים מהחשודים הוארך בתחילת השבוע, והבוקר (יום ה') יובא להארכת מעצר החשוד השלישי.

השוטרים החזירו לגבר שנסחט טלוויזיה שנגנבה ממנו (צילום: דוברות המשטרה) (צילום: דוברות המשטרה)
השוטרים החזירו לגבר שנסחט טלוויזיה שנגנבה ממנו(צילום: דוברות המשטרה)
 

לפי החשד, שלושת הנערים החליטו "להתלבש" על גבר בן 60, שאותו הם לא מכירים, בניסיון לסחוט אותו. במהלך החודשים האחרונים נהגו הנערים לאיים עליו באמצעות סכין, לאלץ אותו ללכת איתם למכשיר למשיכת כספים ולהוציא עבורם כסף במזומן.

 

עוד עלה בחקירה כי הנערים אף נהגו לעקוב אחר האיש למקום עבודתו וגם כשחזר לביתו. באחד המקרים, דחפו הנערים את הקורבן לביתו בעת שפתח את הדלת, נכנסו איתו לדירה ובהמשך שדדו ממנו באיומי סכין רכוש רב ובכללו מוצרי חשמל.

 

לחוקרי המשטרה התברר כאמור כי הנערים איימו על המתלונן שאם הוא לא ייענה לבקשות הסחיטה - הם יפיצו נגדו כי תקף מינית נערה בת 17, חברתו של אחד החשודים. האיש שחשש ממימוש האיום, נענה לדרישות החשודים ועד כה שילם להם 30 אלף שקל במזומן.

 

שניים מהנערים אותרו בתחילת השבוע ונעצרו. מעצרם הוארך בבית משפט השלום לנוער בתל אביב בשישה ימים. החשוד השלישי נעצר אתמול ויובא כאמור היום להארכת מעצרו. יצוין כי בחקירה לא עלה כל חשד שהמתלונן תקף מינית את הנערה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
הגבר שנסחט (מימין) עם השוטרים
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים