שתף קטע נבחר

התנדב במשחקי כדורגל עם נערים: עבריין מין בפיקוח נעצר

אורן ישעיהו, שכבר ריצה בעבר עונש מאסר על ביצוע מעשים מגונים בקטינים, נעצר שוב. הפעם חשוד ישעיהו, שבעבר נקרא אייל קורן, כי חזר על השיטה, הפעם בדרום הארץ, כשהוא מתנדב לשפוט במשחקי כדורגל של נערים בניגוד לתנאי הפיקוח שלו

עבריין מין בפיקוח, בן 43 מפתח תקווה, נעצר בחשד כי הפר את תנאי הפיקוח שלו והתרועע עם קטינים. החשוד נעצר חודש לפני שמסתיים הפיקוח עליו. בעבר ריצה מאסר על הפרת תנאי הפיקוח. החשוד שינה את שמו, אך על פי החשד לא את דרכיו.

 

אורן ישעיהו או בשמו הקודם אייל קורן הואשם בשנת 2007 במסגרת הסדר טיעון שהציג את עצמו במוסד חינוכי באזור המרכז במצג שווא כמדריך מלווה של משחקי כדורגל מטעם קבוצת הפועל בפתח תקווה. על פי כתב האישום, הוא ביצע מעשים מגונים בכמה נערים הלומדים במוסד חינוכי והציג בפניהם סרטים פורנוגרפיים.

 

בעקבות התיק הפלילי נגדו והרשעתו הוא נידון לשלוש שנות מאסר בפועל והוטל עליו צו פיקוח על עברייני מין שהוארך כמה פעמים. במהלך הפיקוח נתפס ישעיהו מפר את הצו והוטל עליו מאסר בפועל. הצו האחרון שהוטל עליו ונמצא בתוקף עד לחודש הבא אוסר עליו להיפגש או ליצור קשר עם קטינים בנים.

 

כעת נעצר ישעיהו שוב בחשד כי הפר את צו הפיקוח. על פי החשד, במהלך שנת 2017 הוא נפגש עם קטינים במסגרת פעילותו בתחום הכדורגל. במשטרה חושדים כי ישעיהו התנדב להיות שופט במשחקי כדורגל של קטינים והפעם פעל בדרום הארץ.

 

בעקבות מעצרו הנוכחי נערך חיפוש בביתו ונתפס מחשב ובו חומר רב שעל פי החשד מכיל חומרים אסורים בשימוש למפוקחי מין.

 

ישעיהו הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה שם טען סנגורו כי לאחר שיחה עם מרשו מדובר בעבירות שבוצעו בשנת 2017 ולא ברור מדוע הוא נעצר רק עכשיו. הסנגור ביקש לשחרר את מרשו למעצר בית. ישעיהו בעצמו טען כי הוא נמצא בטיפול תרופתי לדיכוי היצר המיני: "זה עוזר מאוד", אמר והוסיף: "שבע שנים שאני לא פוגע ולא פגעתי". בית המשפט החליט לשחרר את החשוד למעצר בית ובתנאים מגבילים.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים