שתף קטע נבחר

הואשמה ברצח בן זוגה: דקרה אותו למוות 65 פעמים

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושבת טירת הכרמל שדקרה למוות את בן זוגה לפני כשלושה שבועות. אחרי שהסכין הראשונה התעקמה היא לקחה אחת אחרת מהמטבח ואמרה לו שתהרוג אותו היום. סנגורה: "היא לא הרגישה טוב בימים שלפני האירוע הכואב. נבדוק טענות על אלימות נגדה"

 

 

הפרקליטות הגישה הבוקר (ב') כתב אישום בגין רצח נגד תושבת טירת הכרמל, בת 53, שדקרה למוות את בן זוגה, בן 63.

 

לפי כתב האישום, הנאשמת ביקשה בבוקר הרצח מאחד מבניה להסיע את אחיו לתחנת הרכבת, כך שנותרה לבדה בדירה. היא לקחה סכין והתחילה לדקור אותו בצוואר ובפניו. "המנוח התחנן בפני הנאשמת שתחדל ממעשיה ושתזמין לו אמבולנס, ברם הנאשמת לא שעתה לתחנוניו והמשיכה לדקור אותו, תוך שהיא אומרת לו כי בכוונתה להמיתו היום", נטען בכתב האישום.

 

לאחר שלהב הסכין התעקם עקב הדקירות, לקחה הנאשמת סכין אחר מהמטבח ושבה לדקור את בן זוגה, בצוואר, בפנים, בבטן, בחזה ובגב. "הנאשמת לא חדלה ממעשיה, עד שהמנוח נפח את נשמתו".

הנאשמת. דקרה למוות את בעלה מספר רב של פעמים (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
הנאשמת. דקרה למוות את בעלה מספר רב של פעמים(צילום: אביהו שפירא)

עו"ד שרמן. "מאמין שיש אלמנט פסיכיאטרי" (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
עו"ד שרמן. "מאמין שיש אלמנט פסיכיאטרי"(צילום: אביהו שפירא)

בתחילת הדיון בבית המשפט המחוזי בחיפה פרצה האישה בבכי ואמרה כי היא חוששת שיפגעו בה בבית המעצר. עם זאת, מעצרה הוארך עד להחלטה אחרת.

 

עו"ד בוריס שרמן, שמייצג את האישה מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר כי לדעתו הרצח בוצע על רקע פסיכיאטרי. "היא לא הרגישה טוב בימים שלפני האירוע הכואב. אני מאמין שיש שם אלמנט פסיכיאטרי ואדע את הדברים בצורה טובה יותר אחרי שאקבל את חומרי החקירה". הוא הוסיף כי יבדוק טענות על אלימות מצד המנוח כלפי האישה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
הנאשמת בבית המשפט
צילום: אביהו שפירא
מומלצים