שתף קטע נבחר

תיעוד: סירב לתת מצית - והותקף במוט ברזל

שני צעירים מראשון לציון מואשמים כי תקפו מוכרן בחנות נוחות בתחנת דלק רק משום שסירב לתת להם מצית. השניים השליכו לעברו חפצים ואז היכו אותו באגרופים ובאמצעות מלקחיים ומוט ברזל. המוכרן נפצע קל

 

 

הכול בגלל מצית: כתב אישום הוגש אתמול נגד שני תושבי ראשון לציון, בני 19 ו-22, בגין תקיפה של מוכרן בחנות נוחות בתחנת דלק ברחוב פרימן יעקב בראשון לציון. המוכרן נפצע קל ופונה לבית החולים אסף הרופא.

 

הנאשמים הגיעו לחנות הנוחות כשהם בגילופין וביקשו מהמוכרן במקום להשתמש במצית. הוא סירב לבקשתם וכתוצאה מכך התפתח ויכוח, שבמהלכו קיללו הנאשמים את העובד.

 

לאחר כמה דקות הוציא אחד הנאשמים כסף מכיסו ושילם למוכר עבור מצית, וקיבל לידיו מצית ועודף. אז טען הנאשם כי לא קיבל מצית ושוב החל ויכוח, שבסיומו הגיש המוכר לנאשמים מצית נוספת והם עזבו את המקום.

אחד הנאשמים אוחז במוט הברזל (צילום: דוברות המשטרה) (צילום: דוברות המשטרה)
אחד הנאשמים אוחז במוט הברזל(צילום: דוברות המשטרה)

 (צילום: דוברות המשטרה) (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
 

מכתב האישום עולה כי עוד כמה דקות חלפו ושני הצעירים חזרו והחלו שוב לקלל את המוכרן. אז נגד אחד הנאשמים בסנטרו של המתלונן ובתגובה תפס המוכרן בשרוולו של אחד הנאשמים והיכה אותו בפניו ובראשו.

 

הנאשם השני החל להכות את המוכרן באמצעות אגרופיו והשניים החלו להשליך חפצים שונים לעברו. בהמשך נכנס אחד הצעירים מעבר לדלפק הקופה והחל להכות את המתלונן, כשחברו משליך לעברו מעמד מברזל.

 

השניים לא הסתפקו בכך והיכו את המוכרן באמצעות מלקחיים ומוט ברזל ונמלטו מהמקום. הם נעצרו עוד באותו היום ובזמן המעצר תקף אחד החשודים את השוטר שעצר אותו. עם סיום החקירה ולאחר שגובשה תשתית ראייתית, הוגש אתמול כתב האישום.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
מוט הברזל שהשתמש בו אחד הנאשמים
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים