שתף קטע נבחר

הגוף כוסה במילים: קמפיין MeToo מגיע ל"ספורטס אילוסטרייטד"

שורה של דוגמניות הצטלמו בעירום כשעל גופן מילים שמייצגות אותן, במהדורת בגדי הים של "ספורטס אילוסטרייטד". כל הצילומים - בנוכחות נשים בלבד

 


מתוך "ספורטס אילוסטרייטד" (צילום: sports illustrated) (צילום: sports illustrated)
מתוך "ספורטס אילוסטרייטד"(צילום: sports illustrated)

מהדורת בגדי הים של המגזין "ספורטס אילוסטרייטד" מצטרפת לקמפיין MeToo#. שורה של דוגמניות, בהן סיילור ברינקלי קוק, רובין לאולי ופאולינה פוריזקובה בת ה-52, הצטלמו בעירום כשגופן מכוסה במילים שדרכן בחרו לייצג את עצמן.  

 

את התמונות בשחור-לבן צילמה הצלמת טיילור באלנטין עבור פרויקט שנקרא "במילים שלה", וכל הצילומים נערכו בנוכחות צוות של נשים בלבד.  

 

 (צילום: sports illustrated) (צילום: sports illustrated)
(צילום: sports illustrated)

"זהו המשך התפתחותה של המהות במגזין בגדי הים שלנו", נמסר בהודעה שפרסם "ספורטס אילוסטרייטד". "מסרנו את השליטה לנשים שהן המותג שלנו, האמנו, תמכנו ועודדנו אותן להפוך את העור לבדים ולשתף את האמת שלהן". 

 

לצד המחמאות נשמעו גם קולות ביקורתיים על ההחלטה לקדם נושא שכזה, באמצעות תמונות עירום. פוריזקובה, שכתבה את המילה "אמת" על גופה, אמרה שהפרויקט הוא כל כך הרבה יותר מאשר רק עירום.  

 

לאולי בת ה-28, אם לילדה בת שנתיים, כתבה את המלה "אמא". "הבת שלי גדלה בעולם הזה עכשיו ואני רוצה שהיא תאהב את מי שהיא", הסבירה.  

 

ואילו סיילור ברינקלי קוק, בתה של דוגמנית העל המיתולוגית כריסטי ברינקלי, שכתבה את המלים "אמן" ו"טבעי", הסבירה: "הרגשתי כמובן סקסית, אבל זה היה בעיקר אמוציונלי ועזר לי לקבל את עצמי". באופן מקרי, בדיוק השבוע הצטרפה לקמפיין גם כריסטי - אמה של ברינקלי-קוק - כשסיפרה בראיון למגזין "פורטר", שבשנות ה-80, בעת שהיה נשוי לאשתו הראשונה איוונה, התקשר אליה דונלד טראמפ ודחק בה להצטרף לטיסה במטוסו הפרטי לאתר הסקי אספן שבקולורדו. "הוא היה פלרטטני מאוד", אמרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: sports illustrated
"אמא". רובין לאולי
צילום: sports illustrated
מומלצים