שתף קטע נבחר

נהג אוטובוס תועד מקלל נוסע: "אתם חולירות"

תושב קריית ספר שבמודיעין עילית עלה על אוטובוס של חברת "קווים" בבני ברק בדרך לביתו וספג גידופים מצד הנהג, שטען כי הותקף בעבר על-ידי תושבי השכונה: "המסריחים האלה לא יודעים להתנהג". מ"קווים" נמסר: "הוא יזומן לבירור"

 

חצה את הקווים: נוסע שעלה לאוטובוס של חברת "קווים" בבני ברק תיעד הלילה (יום ג') את הנהג צועק ומקלל אותו, רק מפני שלטענת הנהג הוא הותקף על-ידי נוסע אחר מקריית ספר, לשם רצה הנוסע התמים להגיע.

 

בתחילת הסרטון צעק הנהג לעבר הנוסע: "הקסניקים (ק"ס, כינוי לתושבי קריית ספר. א"ב) המסריחים האלה לא יודעים להתנהג". הנוסע ההמום ניסה לברר מדוע הנהג תוקף אותו ואילו נהג האוטובוס הגיב במטר קללות.

 

לאחר שהנוסע ניסה להרגיע את הנהג, ענה לו האחרון: "מסריח כמוך עלה לאוטובוס והרביץ לי מכות מקודם". בהמשך התלונן הנהג שמכשיר התיקוף שלו לא פועל ואמר לנוסע על הנסיעה שחווה לדבריו, "הוא הרביץ לי מכות, תפס את זה ורצה לזרוק לי על הראש". הנוסע שאל את הנהג, שהמשיך לקלל אותו, איך המקרה הקודם קשור אליו. הנהג ענה: "כל הק"סניקים, אתם חולירות ולא יודעים להתנהג. עלה בנאדם והרביץ לי מכות, זה קשור אליך. עוף לי מהעיניים, אל תדבר איתי. עוף מפה. מטומטם".

 

 

מחברת "קווים" נמסר בתגובה להתנהגותו של הנהג: "הנהג היה בסערת רגשות לאחר שהותקף על ידי נוסע אחר. למרות זאת, אנו מצפים ממנו לאיפוק ולהתנהגות אחרת. הנהג יוזמן לבירור".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים