שתף קטע נבחר

תיעוד: הגיע לטיפול בשיבא וגנב רהיטים

תושב רמאללה שטופל בבית החולים תל השומר גנב כיסאות, שולחנות ומאווררים מחדר ההמתנה. אתמול הוא נעצר לאחר שהגיע פעם נוספת לבית החולים, נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים

 

 

 

תושב רמאללה בן 38 שהגיע לקבל טיפול רפואי בבית החולים תל השומר חשוד בגניבת כיסאות, שולחנות ומאווררים מחדר ההמתנה במקום. כדי להסתיר את עצמו ממצלמות האבטחה, כיסה החשוד את ראשו במגבת, אולם שוטרי מרחב דן הצליחו להגיע אליו. אתמול (יום ג') נחקר בתחנת המשטרה ושוחרר לביתו בתנאים מגבילים.


תיעוד ממצלמות האבטחה של גניבת הציוד ()
תיעוד ממצלמות האבטחה של גניבת הציוד

 


במהלך חודש אוגוסט האחרון הבחינו אנשי התחזוקה בבית החולים כי אחד מחדרי ההמתנה התרוקן מריהוט. בהתחלה חשבו העובדים כי במקום מתוכננת עבודת תחזוקה, אך אחרי כמה שעות הם התחילו לחשוד שמדובר בגניבה, פתחו את מצלמות האבטחה וראו אדם שמעמיס על ראשו כיסאות ושולחנות.

 

התנהגותו החשודה של האדם, כשמגבת מנסה להסתיר את זהותו ממצלמות האבטחה, הובילה את עובדי בית החולים להגיש מיד תלונה במשטרה. לאחר חקירה התברר כי החשוד, תושב רמאללה, סיים לקבל טיפול רפואי ולפני שהחל את הנסיעה בחזרה לביתו גנב כיסאות, שולחנות ורק אז עזב את המקום.

 

חקירת המשטרה נמשכה כחצי שנה בצורה סמויה וגלויה. אתמול מאבטחי בית החולים ומפקד נקודת המשטרה במקום עצרו את החשוד בשטח בית החולים ועיכבו אותו לחקירה בתחנת מסובים. בתום החקירה הוא שוחרר בתנאים מגבילים והחקירה נמשכת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים