שתף קטע נבחר

לפיד: "אין צורך בבחירות, אפשר למנות ראש ממשלה זמני מהליכוד"

יו"ר יש עתיד קרא לנתניהו לפנות את כיסא ראש הממשלה למחליף זמני נוכח חקירות המשטרה בעניינו. "הוא צריך לעמוד בצד עד שהדברים יתבהרו", אמר בוועידת הנשיאים בירושלים. יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי: "נתניהו צריך להתפטר מיידית"

 

 

ראש הממשלה צריך לפנות את כיסאו - ואין צורך בבחירות, אלא בראש ממשלה זמני מהליכוד. כך הציע הבוקר (יום ב') יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בוועידת הנשיאים בירושלים.

 

לפיד הבהיר: "יש בעיה לנהל את המדינה כי ראש הממשלה עסוק בבעיותיו, בשיחות עם עורכי דינו, הוא מעלה פוסטים לפייסבוק ומתדרך עיתונאים. אבל הוא צריך לעמוד בצד עד שהדברים יתבהרו. לא צריך ללכת לבחירות, אפשר לבחור ראש ממשלה זמני מהליכוד". עוד הוסיף: "להיות ראש ממשלת ישראל זה התפקיד השני הכי קשה בעולם, וכעת ראש הממשלה לא יכול להקדיש לתפקיד את תשומת הלב הנדרשת".

 

על היכרותו עם ארנון מילצ'ן אמר לפיד כי זו החלה לפני 25 שנים. "עבדתי בשבילו כמה חודשים לפני 22 שנים, דיווחתי על כך כמובן. פגשתי אותו פעמים רבות. אבל העניין הוא - ראש הממשלה הואשם בקבלת מיליון שקל ממילצ'ן, וזה אפילו לא הוכחש. אני לא יכול להבין מה זו מערכת היחסים הזו שמקבלים מיליון שקל".

 

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד (צילום: אלכס קולומויסקי) (צילום: אלכס קולומויסקי)
יו"ר יש עתיד יאיר לפיד(צילום: אלכס קולומויסקי)
 

 

 

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי קרא לנתניהו להתפטר בגלל השחיתות: "כלכלה הוגנת היא כלכלה נקייה משחיתות. כואב לי לומר, אבל היום יש לנו ממשלה שיש לה תרבות של שחיתות. זה מתחיל למעלה וממשיך למטה לשרים ולראשי הערים.

 

"לכן קראתי לנתניהו להתפטר מיידית. הוא עשה כמה דברים טובים למדינתנו, אבל תשע שנים מאוחר יותר - זה זמן לשינוי".

 

השר לביטחון פנים גלעד ארדן אמר כי הוא מבקש להביא להצבעה בקבינט את הפסקת תשלומי הרשות הפלסטינית למחבלי החמאס: "ההנחיה שלי להפסיק את ביקורי המשפחות של מחבלי החמאס מעזה מיושמת כבר כמה חודשים בפועל. בימים האחרונים ביקשתי להביא להצבעה בקבינט המדיני-ביטחוני את הפסקת

המימון של הרשות לאסירי חמאס בבתי הכלא הישראלי. אנחנו חייבים להגביל את הזכויות של אסירי חמאס כל עוד ארגון חמאס מסרב להחזיר את החיילים והאזרחים הנעדרים שלנו וכל עוד הוא נותן חסות לירי על תושבי הדרום".

 

אתמול התייחס בוועידה נשיא המדינה ראובן ריבלין לדברי ראש ממשלת פולין מתיאוש מורבייצקי. ריבלין אמר: "לומר שיהודים שיתפו פעולה עם הנאצים הוא שפל חדש לגמרי. היום יותר מתמיד עלינו להוסיף וללמד את העולם ואף כמה ממנהיגיו אודות הפרק האפל בהיסטוריה והפשעים האיומים שבוצעו על ידי הנאצים ועוזריהם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
ח"כ לפיד
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים