שתף קטע נבחר

לפני פורים: סוחר נפצים הפיץ מחירון והופלל בווטסאפ

צעיר מירושלים הפיץ באפליקציה מחירון לקראת פורים, ונתפס בביצוע העסקה. המשטרה פשטה על המקום שבו הסתיר את הסחורה: "נעצור כל עבריין שינסה את מזלו"

סוכן משטרה הפליל סוחר נפצים שפעל דרך הווטסאפ. המשטרה עצרה אתמול (יום א') את החשוד, בן 23 מירושלים. במקום שבו הסתיר את הסחורה נמצאה כמות גדולה של נפצים מסוגים שונים.

 

לפני כשבוע קיבלה המשטרה מידע על סוחרי נפצים, ופתחה בחקירה סמויה נגד הסוחרים - שלקראת חג הפורים עסוקים במיוחד.

הסחורה שנתפסה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה) (צילום: דוברות המשטרה)
הסחורה שנתפסה בירושלים(צילום: דוברות המשטרה)

החשוד שנעצר הפיץ בווטסאפ מחירון מסודר שכלל הנחות למי שירכוש כמויות גדולות. הוא פרסם שהנפצים נמכרים בירושלים, אשדוד, באר שבע, נתיבות, אשקלון ואופקים.

 

במסגרת הפעילות הופעל סוכן שמטרתי, שיצר קשר עם הסוחר והזמין דרכו את הסחורה. בזמן ביצוע העסקה בלשי המשטרה עצרו את החשוד, והגיעו למקום שבו הסתיר את הנפצים. הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת עוז בירושלים.

 (צילום: דוברות המשטרה) (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
  

במשטרה ציינו כי "הקלות הבלתי נתפסת שבה עבריין מציע את מרכולתו המכילה חומרים נפיצים לכל דורש ובהם קטינים באמצעות מחירון המופץ באפליקציית מסרים, הביאה את המשטרה לפעול באופן מיידי נגדו, להפסיק את העבירה ולהביאו לחקירה".

 

"כל עבריין שינסה את 'מזלו' בסחר והפצה של נפצים וצעצועים מסוכנים, ויעמיד במבחן את יד החוק הארוכה של משטרת ישראל, ייתקל בתגובה נחושה, במעצר וחקירה למיצוי מלוא חומרת הדין עמו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
הסחורה שנתפסה בירושלים
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים