שתף קטע נבחר

חשד: תושב הגולן שחט חתולים ואכל אותם

המשטרה עצרה גבר בן 45 מקצרין בחשד שצד חתולים ואכל אותם. בחקירתו טען: "בשר החתולים מאוד טעים". מעצרו הוארך בחשד להריגת בעלי חיים והתעללות בהם

 

 

גבר בן 45 מקצרין שברמת הגולן חשוד ששחט חתולים ואכל אותם. הוא נעצר הבוקר (יום ד') ובבית משפט השלום בקריית שמונה הוארך מעצרו עד ליום שני. הוא חשוד בהריגת בעלי חיים והתעללות בהם. בחקירתו טען ש"בשר החתולים מאוד טעים".

 

השוטרים הגיעו לביתו בעקבות תלונה במוקד 100 על ריח חזק שעולה מביתו. בחיפוש בדירה מצאו גרזן שבאמצעותו שחט כנראה את החתולים. חלקי חתולים נמצאו במקרר בביתו.

החשוד בהארכת המעצר (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
החשוד בהארכת המעצר(צילום: אביהו שפירא)

הגרזן שבאמצעותו שחט לכאורה את החתולים (צילום: דוברות המשטרה) (צילום: דוברות המשטרה)
הגרזן שבאמצעותו שחט לכאורה את החתולים(צילום: דוברות המשטרה)

דם על נעלי החשוד (צילום: דוברות המשטרה) (צילום: דוברות המשטרה)
דם על נעלי החשוד(צילום: דוברות המשטרה)

החשוד חי בגפו, בעל עבר פלילי וריצה בעבר עונש מאסר. אתי אלטמן, מייסדת "תנו לחיות לחיות", אמרה בתגובה למעצר כי "אין מילים שיתארו את הזעזוע שאנחנו חשים מול המקרה הזה של רוצח סדרתי של חתולי קהילה. עוד דוגמה אחת מני רבות, רבות מדי, של התאכזרות חסרת לב כלפי בעלי חיים".

 

היא הוסיפה: "אני רוצה להודות לכל הקצינים והשוטרים שהובילו את הפשיטה על ביתו ועצרו את האדם השפל והמתועב הזה, ובכך הצליחו להציל את חייהם של הקורבנות הבאים. אני קוראת למערכת המשפט להחמיר בענישה ולהבהיר באופן נחרץ כי דינם של רוצחים סדרתיים הוא מאסר ממושך ללא חנינה וללא רחמים. מי שאכזר כלפי בעלי חיים יהיה אכזר גם כלפי בני אדם. הלב נשבר מול הזוועה הזו".

 

עו"ד עבאס זאהר שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את החשוד מקצרין מסר: "החשוד הינו אדם המתמודד עם מחלת נפש והוא מוכר לגורמי בריאות הנפש. בית המשפט קיבל את בקשתנו והפנה את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דוברות המשטרה
הגרזן שבו השתמש החשוד
צילום: דוברות המשטרה
מומלצים