שתף קטע נבחר

עם מים מנהר הירדן: מרקל מצטרפת לכנסייה האנגליקנית

ארוסתו האמריקנית של הנסיך הארי הצטרפה בטקס סודי לכנסייה האנגליקנית לקראת החתונה המלכותית של הזוג בחודש מאי. כחלק מהטקס הוטבלה באמצעות מים קדושים שנלקחו מנהר הירדן

מייגן מרקל, ארוסתו האמריקנית של הנסיך הארי, החמישי בסדר הירושה לכתר הבריטי, הצטרפה לכנסייה האנגליקנית בטקס טבילה שנערך לקראת החתונה המלכותית של השניים בחודש מאי הקרוב.

מרקל והנסיך הארי. נטבלה במים קדושים מנהר הירדן (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מרקל והנסיך הארי. נטבלה במים קדושים מנהר הירדן(צילום: AFP)

מייגן מרקל (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
מייגן מרקל(צילום: gettyimages)

לפי דיווח ב"דיילי מייל", מרקל ערכה ביום שלישי האחרון טקס טבילה שבו נכנסה באופן רשמי לכנסייה, שבראשה עומד המונרך הבריטי - המלכה אליזבת' השנייה. הטקס נערך בכנסייה המלכותית בארמון סנט ג'יימס בלונדון.

 

העיתון ציין כי הטבילה נעשתה באמצעות מים קדושים מנהר הירדן, שנשפכו על מצחה של שחקנית העבר בת ה-36. הטקס נערך בסודיות ונכח בו מספר מצומצם של אורחים, ובהם יורש העצר, הנסיך צ'ארלס, ואשתו קמילה, דוכסית קורנוול. הדיילי מייל ציין כי הן המלכה והן אחיו של הארי, הנסיך וויליאם, לא נכחו בטקס.

 

את הטקס הוביל הארכיבישוף מקנטרברי, ג'סטין וולבי. הדיילי מייל ציין כי מרקל ביקשה ממנו להנהיג את הטקס לאחר שיצרה עימו קשר הדוק בזמן שהדריך אותה במנהגי וטקסי האמונה החדשה שלה.

הזוג המלכותי (צילום: AP) (צילום: AP)
הזוג המלכותי(צילום: AP)

טירת וינדזור, שבה תיערך החתונה בחודש מאי (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
טירת וינדזור, שבה תיערך החתונה בחודש מאי(צילום: רויטרס)

 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

מרקל לא נדרשה להצטרף לכנסייה האנגליקנית כתנאי לחתונתה עם הארי, אך לפי העיתון הבריטי, היא הבהירה כי תעשה כן מתוך כבוד למלכה אליזבת', שכאמור, עומדת בראש הכנסייה.

 

מרקל נולדה כמו אמריקנים רבים להורים מאמונות שונות – אביה משתייך לכנסייה האפיסקופלית, הזרם האמריקני של הכנסייה האנגליקנית, בעוד אימה השתייכה לזרם פרוטסטנטי. לאחר שהוריה התגרשו מרקל למדה בתיכון קתולי בלוס אנג'לס, למרות שלא השתייכה לדת הקתולית. בעלה הראשון של מרקל, טרבור אנגלסון, שממנו התגרשה ב-2013, היה יהודי. בניגוד לפעם הנוכחית - מרקל לא המירה את דתה עבורו.

 

הנסיך הארי ומרקל הסעירו את העולם כשהכריזו בנובמבר אשתקד על אירוסיהם. החתונה המלכותית של הזוג תיערך ב-19 במאי בטירת וינדזור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
מייגן מרקל. נטבלה לכנסייה האנגליקנית לקראת החתונה המלכותית
צילום: gettyimages
מומלצים